زیباترین تصاویر آیفون ایکس

زیباترین تصاویر آیفون ایکس (iPhone 10) را از اینجا ببینید ؛ پرچمدار 2017 اپل اینجاست

شب گذشته اپل از iPhone X، آیفون 8 (iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) رونمایی کرد. اکنون زیباترین تصاویر آیفون ایکس را برای شما آماده کرده‌ایم.

پرچمدار جدید کمپانی اپل از طراحی کاملا جدید با صفحه‌نمایش بی‌حاشیه اولد (OLED) بهره می‌برد و اپل‌پارکی‌ها اولین بار است چنین کاری را با گوشی هوشمندشان انجام می‌دهند. نمایشگر آیفون ده تقریبا تمامی قسمت جلویی گوشی را در بر گرفته و در قسمت پشتی آن هم شاهد یک لایه شیشه‌ای هستیم.

در زیباترین تصاویر آیفون ایکس که برای شما آماده‌ کرده‌ایم، به خوبی می‌توانید طراحی ارگونومیک و زیبای این گوشی را ببینید؛ بدنه Apple iPhone X از جنس فولاد ضد زنگ است و باعث شده این اسمارت فون سطحی صیقل‌خورده و زیبا داشته باشد.

دوربین اصلی آیفون ایکس از دو لنز مجزا بهره می‌برد؛ البته این موضوع چیز جدیدی نیست و قبلا در گوشی آیفون 7 پلاس شاهد آن بوده‌ایم. نکته اصلی اینجاست که سیستم دوربین پرچمدار 2017 اپل از نوع دوگانه است و به منظور تطبیق بهتر با فناوری واقعیت افزوده در حالت افقی، یکی از لنزها در زیر دیگری قرار گرفته است و دوربین در حالت کلی، شکلی عمودی دارد.

همانطور که در زیباترین تصاویر آیفون ایکس می‌بینید، اپل قصد دارد این گوشی را در دو رنگ‌بندی عرضه کند؛ نقره‌ای و رنگ ذغال‌مانند Space Gray. این شما و این زیباترین تصاویر آیفون ایکس:

 

اپل آیفون ایکس از نمایشگری 5.8 اینچی بهره می‌برد که تقریبا تمامی سطح جلویی گوشی را پوشانده است

در زیباترین تصاویر آیفون ایکس به خوبی مشهود است که این دستگاه، دکمه فیزیکی هوم ندارد؛ برای روشن کردن آیفون ده به راحتی می‌توانید نمایشگرش را لمس کنید

هوم اسکرین آیفون ایکس در تصویر زیر به خوبی دیده می‌شود

والپیپرهای این گوشی بی‌نظیرند و به لطف نمایشگر اولد، رنگ‌ها بسیار زنده به نظر می‌رسند

اپل با معرفی آیفون ایکس نسل جدید طراحی‌هایش را به رخ کشید و حاشیه‌های اطراف نمایشگر را به کلی حذف کرد (به جز قسمت بالایی صفحه)

حاشیه قسمت بالایی گوشی آیفون ایکس در حقیقت مجموعه‌ای از حسگرها و دیگر اجزای این اسمارت فون است که بیشتر آن‌ها مربوط به قابلیتی هستند که اپل آن را دوربین TrueDepth نامیده است. در قسمت جلویی آیفون ایکس یک دوریین فرو سرخ وجود دارد و در کنار آن شاهد یک چراغ کوچک مخصوص هستیم که به منظور راه‌اندازی سیستم تشخیص چهره فیس آی دی (Face ID)، نور کم قدرتی را بر چهره فرد می‌تاباند. علاوه بر این‌ها در جلوی گوشی یک حسگر مجاورتی وجود دارد که مطمئنا فایده‌اش را می‌دانید. اپل در این گوشی یک سنسور حساس به نور محیط، یک اسپیکر، یک میکروفون، یک دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی و پروژکتور نقطه‌ای فرو سرخ (که از این پروژکتور هم برای فیس آی دی استفاده می‌شود) را قرار داده است.

 

قسمت پشتی آیفون ایکس از جنس شیشه است و حاشیه باریک فلزی کناره‌های گوشی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است

طبق اظهارات اپل، گوشی iPhone X از قدرت‌مندترین شیشه استفاده شده در گوشی‌های هوشمند (تا به امروز) استفاده می‌کند. همچنین باید بدانید که پرچمدار امسال اپل، یک گوشی ضد آب است.

 

اپل گوشی آیفون ایکس را فقط در دو رنگ عرضه می‌کند؛ نقره‌ای و Space Gray

بدون در نظر گرفتن رنگ پشتی گوشی، آیفون ایکس از جلو کاملا سیاه به نظر می‌رسد.

 

دورین دوگانه آیفون ایکس به جز این‌که عمودی به نظر می‌رسد، تفاوت چندانی با دورین به کار رفته در آیفون 8 پلاس ندارد

اپل آیفون ایکس در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) به فروش خواهد رسید و پیش‌فروش آن از 27 اکتبر (5 آبان) آغاز خواهد شد. این گوشی در زمان عرضه از iOS 11 پشیتبانی خواهد کرد

 

برای دسترسی به اخبار لحظه‌ای آیفون ایکس، صفحه اختصاصی این گوشی را در گجت‌نیوز دنبال کنید