بی ام و آی ویژن دینامیک

بی ام و آی ویژن دینامیک (BMW I Vision Dynamic)؛ کوپه الکتریکی و رقیب تسلا در فرانکفورت رونمایی شد

در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017، کانسپت بی ام و آی ویژن دینامیک (BMW i Vision Dynamic) رونمایی شد. این گرن کوپه الکتریکی قرار است با تسلا مدل 3 رقابت کند.

شرکت خودروسازی بی ام و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 از یک خودروی الکتریکی جدید رونمایی کرد. این مدل مفهومی، بر خلاف شایعات و انتظارت، مدل معروف آی 5 نیست بلکه با نام i ویژن دینامیک در فرانکفورت معرفی شده است. کانسپت الکتریکی بی ام و آی ویژن دینامیک در بین مدل‌های i3 و i8 جای می‌گیرد و قرار است به رقیبی جدی برای تسلا مدل 3 تبدیل شود.

بی ام و آی ویژن دینامیک

کمپانی آلمانی BMW تایید کرده که کانسپت i ویژن دینامیک،‌ تنها یک طرح مفهومی نخواهد بود و به زودی وارد خط تولید می‌شود اما هنوز زمان به تولید رسیدن آن مشخص نشده است. همچنین تاکنون مشخصات این خودروی الکتریکی منتشر نشده اما گفته می‌شود قادر است در زمان کمتر از 4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. علاوه بر آن، حداکثر سرعت این خودرو 200 کیلومتر بر ساعت و برد حرکتی آن نیز حدود 600 کیلومتر عنوان شده است.

بی ام و آی ویژن دینامیک مانند مدل مفهومی XV آی پرفورمنس از جلوپنجره بزرگی بهره می‌برد. اما با توجه به تمام الکتریکی بودن خودرو، نیازی به خنک کردن دیده نمی‌شود و این جلوپنجره، تنها یک بخش تزئینی محسوب می‌شود.

بی ام و آی ویژن دینامیک

در نمای جلوی خودرو شاهد استفاده از چراغ‌های LED باریک و سپری هستیم که مجاری خنک‌کننده ترمزها بر روی آن قرار دارد. همانند بیشتر کانسپت‌های امروزی،‌ این خودرو نیز دارای دوربین‌هایی به جای آینه‌های جانبی مرسوم است و رینگ‌های آیرودینامیک نیز به منظور ایجاد حداکثر برد نصب شده‌اند. در نهایت در عقب خودرو، مجموعه‌ای از چراغ‌های باریک و روشن LED به همراه سپری با طراحی نسبتا ساده به چشم می‌خورد.

گالری عکس های بی ام و آی ویژن دینامیک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ???????عحب ماشینی ????