اپل واچ سری 3

نگاه نزدیک به اپل واچ سری 3 : تغییرات کم، اما کاملا کاربردی

در این مطلب نگاه نزدیکی داریم به ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 (Apple Watch Series 3)‌ . اپل واچ 3 حالا از سیم کارت پشتیبانی می‌کند و دارای بهبودهای ریز و درشتی نسبت به نسل‌های پیشین ساعت اپل است.

رویداد شب گذشته اپل تماما مربوط به آیفون های جدید نبود. همانطور که انتظار می‌رفت در طول این مراسم اپل از سومین نسل ساعت‌های هوشمند خود نیز پرده برداری کرد. تغییرات فیزیکی بین نسل جدید با مدل‌های پیشین چندان زیاد نیست که بخواهیم در مورد آن بنویسیم، بلکه تنها یک نقطه قرمز در تنها کلید فیزیکی آن متفاوت از سایر مدل‌ها است. اما خبر خوبی که اپل به کاربران علاقه‌مند داد، پشتیبانی اپل واچ جدید از بندهای سایر مدل‌های قدیمی‌تر است که می‌توانید در تصاویر نیز آن‌ها را مشاهده کنید. با نگاه نزدیک به اپل واچ سری 3 می‌توان بیشتر با این محصول آشنا شد.

اپل واچ سری 3

با نگاه نزدیک به اپل واچ سری 3 نمی‌توان تفاوت زیادی بین آن و مدل سری 2 یافت که من (نویسنده) هر روز از آن استفاده می‌کنم. اپل می‌گوید تفاوت عمق دو ساعت چیزی در حدود 2 ورق کاغذ است و در حالی که من در آزمون خودم هیچ تفاوتی را نتوانستم حس کنم، قطعا اکثر مردم نیز چنین تفاوتی را متوجه نخواهند شد. اما در داخل قضیه کامل متفاوت است. در اینجا پشتیبانی از اتصال LTE رادیویی و یک جایگاه سیم کارت قرار دارد؛ در واقع این ساعت می‌تواند خود به عنوان یک تلفن همراه نیز کارایی داشته باشد. متاسفانه هیچ یک از ساعت‌هایی که من تست کرده‌ام حاوی شبکه سلولی (مخابراتی) نبود، بنابراین موفق به آزمودن قابلیت برقراری تماس با اپل واچ سری 3 نیز نشدم.

اپل واچ سری 3

برخی قابلیت‌های اپل واچ سری 3 هنوز در دسترس نیست

در اینجا پیشرفت‌هایی در عملکرد نیز به لطف یک چیپ S3‌ دیده می‌شود. شاید تغییرات به بزرگی تغییر نسل سری 1 به سری 2 اپل واچ نباشد، اما ما با انجام آزمایش‌های مختلف و اجرای اپلیکیشن‌ها هیچ تاخیر و یا لکنتی را بر روی اپل واچ سری 3 ندیدیم. متاسفانه برخی از بهترین ویژگی‌های اپل واچ سری 3 هنوز قابل استفاده نیستند. این امکانات کاملا جذاب و کاربردی خواهند بود. شما قادر خواهید بود کاتالوگ آهنگ‌های اپلیکیشن Apple Music  را پخش کنید که البته از ماه آینده در دسترس شما قرار می‌گیرد. در اینجا یک فشارسنج داخلی جدید نیز قرار دارد، اما اپل در سالن اجتماعات استیو جابز کارایی آن را نشان نداد. من بیشتر در مورد نحوه‌ی عملکرد این ساعت کنجکاو بودم. اپل می‌گوید شما همچنان برای راه اندازی اولیه ساعت خود نیازمند اتصال به آیفون خواهید بود، اما من این نکته را باید اضافه کنم که از گوشی‌تان بینیاز نخواهید بود.

اپل واچ سری 3 از بهبودهای ریز و درشت مختلفی برخوردار است و نقطه‌ی شروع خوبی برای کاربرانی خواهد بود که تا به حال تجربه‌ی کار با یک ساعت هوشمند از خانواده اپل واچ را نداشته‌اند. من بی‌صبرانه کنجکاو هستم تا ببینم چه کسانی با پرداخت 70 دلار بیشتر مدل بیسیم آن را به جای یک مدل LTE‌ خریداری خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*