هواوی Mate 10

هواوی Mate 10 در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد

هواوی Mate 10 پرچمدار جدید هواوی است که تا مدتی دیگر رونمایی می‌شود. پیش از معرفی رسمی اکنون در جریان تعداد مدل های هواوی میت 10 قرار گرفته‌ایم.

پرچمداران نیمه دوم سال 2017 یکی پس از دیگری معرفی می‌شوند. بعد از رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 8، ال جی وی 30، سونی اکسپریا ایکس زد 1 و آیفون‌های شرکت اپل، اکنون بیش از همه در انتظار رونمایی هواوی Mate 10 هستیم. زمان معرفی هواوی میت 10 شانزدهم اکتبر (بیست و چهارم مهر) اعلام شده است.

بر اساس گفته‌های یک توزیع‌کننده هواوی، این گوشی موبایل در سه مدل عرضه خواهد شد. تا پیش از این و بر اساس شایعات انتظار داشتیم پرچمدار آتی دومین گوشی‌ساز پرفروش دنیا، شامل دو مدل مختلف باشد. طبق گفته‌های این فرد باید منتظر معرفی هواوی میت 10 استاندارد، هواوی میت 10 پرو به عنوان یک گوشی موبایل دارای طراحی بدون حاشیه و در نهایت مدل اقتصادی هواوی میت 10 لایت باشیم.

هواوی Mate 10

این توزیع‌کننده مدعی است هواوی Mate 10 دارای یک نمایشگر 5.9 اینچی از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن آن فول اچ‌دی در نظر گرفته خواهد شد. دوربین دوگانه آن مجددا در همکاری با لایکا توسعه پیدا می‌کند، با این تفاوت که این‌ مرتبه گشودگی دریچه دیافراگم سنسور اصلی به f/1.6 افزایش پیدا خواهد کرد. پیش از این فقط در دوربین ال جی وی 30 شاهد چنین سنسوری بودیم. این گوشی موبایل دارای کلید فیزیکی هوم بوده و حسگر اثر انگشت نیز در داخل همین کلید تعبیه خواهد شد.

بر اساس تمامی شایعات، یکی از دو مدل هواوی Mate 10 دارای طراحی بدون حاشیه بوده و به یک نمایشگر جدید این شرکت با نام EntireView مجهز خواهد شد. حال به نظر می‌رسد هواوی Mate 10 Pro همین گوشی موبایل منحصربه‌فرد است. البته انتظار داریم پنل آن از نوع AMOLED باشد و رزولوشن صفحه نمایش نیز به کیو اچ‌دی ارتقا پیدا کند. دوربین این مدل تفاوتی با دوربین مدل پایه نخواهد داشت.

هواوی Mate 10

مدل لایت هواوی Mate 10 این دفعه دارای یک نمایشگر بزرگ خواهد بود

طراحی بدون حاشیه مساوی عدم وجود هرگونه دکمه فیزیکی بر روی پنل جلویی است، به همین دلیل با حذف کلید هوم، حسگر اثر انگشت این مدل به پنل پشتی منتقل خواهد شد. همانند مدل استاندارد هواوی Mate 10 ، تراشه مدل پرو نیز کایرین 970 خواهد بود که انتظار داریم همراه با رونمایی گوشی های موبایل جدید شرکت معرفی شود. سومین مدل با سایر مدل‌های لایت گوشی‌ های موبایل هواوی تفاوت خواهد داشت، چرا که قرار نیست ابعاد نمایشگر آن با صفحه نمایش 5.9 اینچی هواوی Mate 10 معمولی تفاوتی داشته باشد. البته یکی از مهمترین تغییرهای هواوی Mate 10 Lite عدم وجود دوربین‌ لایکا در پنل پشتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*