رفع فیلتر تماس صوتی تلگرام

وزیر ارتباطات از آغاز مذاکرات برای رفع فیلتر تماس صوتی تلگرام خبر داد

وزیر ارتباطات در حاشیه بازدید از لیگ بازی‌های رایانه‌ای از آغاز مذاکره برای رفع فیلتر تماس صوتی تلگرام و همچنین تلاش برای رفع تحریم اپلیکیشن های ایرانی خبر داد.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از سومین دوره لیگ بازی های رایانه ای در جمع خبرنگاران حاضر شد و به برخی سوالات پاسخ داد. وی در مورد محدودیت‌های به وجود آمده در مورد دسترسی به اپلیکیشن های ایرانی در مارکت‌های اپل و گوگل یعنی اپ استور و گوگل پلی استور عنوان کرد که تمام تلاش ما این است تا این مشکل را به کلی حل کنیم. بر همین اساس، وزارت امور خارجه رایزنی‌های خود را برای رفع تحریم اپلیکیشن های ایرانی در مارکت‌های جهانی آغاز کرده و در صورت به دست آمدن نتیجه، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

آذری جهرمی

آذری جهرمی از شبکه های اجتماعی داخلی حمایت کرد و از عضویت خود در چهار شبکه داخلی سروش، بیسفون پلاس، کلوب و تبیان خبر داد. وی ابراز امیدواری کرد که با حضور فعال در این شبکه‌ها، پاسخگوی سوالات مردم باشد و در ترویج استفاده از این سرویس‌های داخلی موثر واقع شود. وزیر ارتباطات تاکید کرد که حضور در شبکه های اجتماعی داخلی به معنای محدودیت شبکه های خارجی نخواهد بود. جهرمی در مورد اختلالات اخیر در سرویس پخش زنده یا لایو اینستاگرام نیز خاطرنشان شد که این اختلالات به هیچ عنوان مربوط به ما نیست و مخالفتی با فعال بودن این سرویس در کشورمان وجود ندارد.

آخرین وضعیت رفع فیلتر تماس صوتی تلگرام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان در مورد آخرین وضعیت رفع فیلتر تماس صوتی تلگرام گفت مذاکرات برای رفع این مشکل آغاز شده اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است. این مذاکرات ادامه دارند و در صورت به دست آمدن خبرهای جدید در مورد سرویس تماس صوتی تلگرام، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه