کاورهای ال جی وی 30

معرفی بهترین قاب ها و کاورهای ال جی وی 30 (LG V30)

به دنبال رونمایی از پرچمدار جدید ال جی یعنی وی 30 در نمایشگاه IFA 2017، در ادامه می‌خواهیم بهترین قاب های محافظ و کاورهای ال جی وی 30 (LG V30) را معرفی کنیم.

لوازم جانبی تلفن های هوشمند از جمله قاب‌ها و کاورهای محافظ، از مهم‌ترین مواردی هستند که پیش از خرید پرچمداران باید به آنها توجه کرد چرا که احتمالا بعد از پرداخت صدها دلار پول، کسی دوست ندارد آسیبی به موبایل گران‌قیمتش برسد.

در شرایطی که هنوز زمان عرضه دقیق ال جی V30 در بازارهای مختلف اعلام نشده است، شرکت‌های شخص ثالث دست به کار شده و از همین حالا، طراحی و عرضه قاب‌های خود را آغاز کرده‌اند.

اگر شما هم می‌خواهید در آینده گوشی جدید ال جی را خریداری کنید، بهتر است از همین حالا با بهترین کاورهای ال جی وی 30 آشنا شوید.

بهترین کاورهای ال جی وی 30

Spigen Liquid Crystal

قیمت: 11.99 دلار (لینک آمازون)

کاورهای ال جی وی 30

“Spigen Liquid Crystal”، قابی شفاف و ارزان‌قیمت است که در کنار مقاومت بالا، هم‌چنان ظاهر زیبای گوشی را نیز پیش روی شما قرار می‌دهد. این قاب که با قیمت تنها 11.99 دلار از طریق آمازون به فروش می‌رسد، از لبه‌های دستگاه هم محافظت می‌کند.

Ringke FUSION Crystal Clear

قیمت: 8.99 دلار (لینک آمازون)

کاورهای ال جی وی 30

خوشبختانه انتخاب قاب محافظ برای پرچمدار ال جی کار دشواری نبوده و گزینه‌های بسیاری پیش روی کاربران قرار دارد. اگر پول کافی برای خرید قاب “Spigen” را ندارید، احتمالا قاب‌های سری “FUSION” شرکت “Ringke” با قیمت 8.99 دلار مناسب باشند.

در بخش‌های کناری این قاب محافظ از مواد مقاوم TPU با استانداردهای نظامی استفاده شده است که ایمنی دستگاه را تضمین می‌کنند. به علاوه، وجود رنگ‌های مختلف، تغییر شکل ظاهری دستگاه را امکان‌پذیر می‌کند.

Spigen Rugged Armor

قیمت: 12.99 دلار (لینک آمازون)

کاورهای ال جی وی 30

بر خلاف بعضی کاربران که به دنبال محصولات ظریف‌تر هستند، ایمنی و سالم ماندن دستگاه در برابر ضربه یا خط و خش، بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار دارد. هرچند، احتمالا قاب پیش رو با داشتن استانداردهای نظامی، یکی از نازک‌ترین قاب‌هایی باشد که تا کنون برای اسمارت فون ها طراحی شده است.

LK Ultra-slim

قیمت: 7.99 دلار (لینک آمازون)

کاورهای ال جی وی 30

LK یکی دیگر از شرکت‌های مشهور و فعال در این حوزه است که قاب محافظ جدید آن برای ال جی V30، احتمالا برای بسیاری از افراد جذاب خواهد بود.

البته با توجه به قیمت پایین، این قاب فاقد استانداردهای لازم برای محافظت از گوشی شما هنگام سقوط است. با این حال با خرید آن، نیازی به نگرانی در رابطه با خط و خش و گرد و غبار نخواهد بود. همچنین به واسطه طراحی شفاف آن می‌توانید از ظاهر زیبای گوشی نیز لذت ببرید.

Urban Armor Plasma

قیمت: 39.95 دلار (لینک آمازون)

کاورهای ال جی وی 30

محصولات سری Plasma قیمت بالایی دارند، اما جدیدترین نسخه آن که برای پرچمدار کره‌ای‌ها تولید شده را می‌توان به عنوان یکی از بهترین کاورهای ال جی وی 30 معرفی کرد. قاب پیش رو با داشتن استاندارد نظامی MIL STD 810G، مقاومت گوشی گران‌قیمت شما در برابر عناصر بیرونی را تضمین می‌کند. اما آیا این محصول ارزش پرداخت 39.55 دلار را دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*