گوشی نوکیا 2

گوشی نوکیا 2 با باتری 4 هزار میلی آمپری از راه می‌رسد

پس از نوکیا 8 حالا شایعات پیرامون معرفی محصول جدیدی با نام گوشی نوکیا 2 (Nokia 2) در فضای وب پر شده‌ است. یکی از مشخصه‌های ویژه این محصول باتری آن خواهد بود.

چند روز قبل رویداد ماه سپتامبر کمپانی اپل برگزار شد و رقابت بین پرچمداران این شرکت با رقبایی همچون سامسونگ و ال جی به اوج خود رسیده است. با این حال در این میان نمی‌توان از تلاش سایر تولیدکنندگان نظیر شرکت‌های چینی و یا حتی نوکیا چشم پوشید. پرچمدار این کمپانی چندی پیش با نام نوکیا 8 از راه رسید تا دوباره شاهد فعالیت قابل توجه فنلاندی‌ها در عرصه تلفن‌ همراه باشیم.

حالا نیز به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد گوشی نوکیا 2 را به عنوان یک میان‌رده آماده ورود به بازار کند. تصاویر اولیه از این محصول جدید را ماه قبل در گزارش FCC آمریکا مشاهده کردیم. حالا نیز در این گزارش اطلاعات مهمی پیرامون میان‌رده جدید فنلاندی منتشر شده است.

طبق گزارش منتشر شده از FCC، گوشی نوکیا 2 همراه با باتری بزرگ 4 هزار میلی‌‌آمپری از راه می‌رسد؛ بزرگترین باتری که تاکنون در محصولات کمپانی نوکیا قرار گرفته است. از آنجایی که سیستم گوشی آنچنان سطح بالا و تشنه انرژی نخواهد بود، احتمالا هر بار شارژ آن با 2 روز عمر باتری همراه می‌شود. از جمله سایر مشخصات گوشی نوکیا 2 می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 و تراشه اسنپدراگون 212 کوالکام اشاره کرد. همچون 4 گوشی هوشمند فعلی نوکیا در بازار، گوشی Nokia 2 نیز از اندروید نوقا بهره خواهد برد.

گوشی نوکیا 2

در حال حاضر نمی‌دانیم تاریخ رونمایی از این محصول چه زمانی خواهد بود و یا در چه بخش‌های از بازار جهانی به فروش می‌رسد. با این حال می‌توان مطمئن بود که گوشی جدید این کمپانی به نسبت گوشی نوکیا 3 (Nokia 3) که مشخصات بهتری دارد، قیمت کمتری خواهد داشت. شایان ذکر است نوکیا 3 با قیمت 160 دلار به فروش می‌رسد.

به نظر ما یک گوشی هوشمند ساده و ارزان از کمپانی نوکیا با عمر باتری بالا می‌تواند توجه کاربران زیادی از بازار را به خود جلب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*