نسل جدید سانگ یانگ رکستون

نسل جدید سانگ یانگ رکستون (SsangYong Rexton) در فرانکفورت رونمایی شد

در حالی که نسل جدید سانگ یانگ رکستون (SsangYong Rexton) در سئول معرفی شده بود، حالا این خودروساز فرانسوی از شاسی بلند جدید خود در فرانکفورت رونمایی کرد.

شرکت خودروسازی کره‌ای سانگ یانگ در سئول، نسل جدید شاسی بلند رکستون را معرفی کرده بود و حالا این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 به معرض نمایش گذاشته شد. هم‌اکنون این خودرو در کشور کره جنوبی عرضه شده اما قرار است این شاسی بلند پرچمدار تا پیش از پایان سال در سطح بین‌المللی و برای بازارهای جهانی نیز عرضه شود و به همین دلیل در این رویداد مهم خودرویی رونمایی شده است.

نسل جدید سانگ یانگ رکستون

نسل جدید سانگ یانگ رکستون با الهام از کانسپت LIV-2 طراحی شده و از استایلی مدرن که با سایر محصولات سانگ یانگ هماهنگ است، بهره می‌برد. کابین این شاسی بلند کره‌ای ظرفیت حمل 7 نفر را دارد و از فضای مناسبی برای سرنشینان و بار برخوردار است. همچنین این خودرو از تجهیزات مناسبی چون صفحه نمایش 9.2 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی به همراه اتصال گوشی های هوشمند، ناوبری و کنترل دو منطقه‌ای سیستم تهویه بهره می‌برد.

پورشه کاین 2019 توربو

نسل جدید سانگ یانگ رکستون مانند رقیبانش مانند هیوندای سانتافه و نیسان ایکس تریل به ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خطوط، شناسایی علایم ترافیکی و نور بالای خودکار مجهز شده است. این خودرو از ماه آینده با قیمت 27 هزار و 500 پوند معادل 36 هزار و 410 دلار برای تیپ پایه EX با گیربکس دستی و 37 هزار و 500 پوند معادل 49 هزار و 650 دلار برای تیپ فول Ultimate با گیربکس اتوماتیک در بازار بریتانیا عرضه خواهد شد.

گالری عکس های نسل جدید سانگ یانگ رکستون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*