تصاویر جدید هواوی میت 10 لایت

تصاویر جدید هواوی میت 10 لایت ، طراحی این گوشی را نشان می‌دهند

اخیرا یکی از افشاگران معروف با انتشار تصاویر جدید هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite)، طراحی نسخه ارزان‌تر پرچمدار آینده هواوی را نشان داده است.

بنا بر شایعات موجود، امسال هواوی قصد دارد سه گوشی هوشمند میت 10، میت 10 پرو و میت 10 لایت را روانه بازار کند. اگرچه اطلاعات چندانی در رابطه با نسخه استاندارد در دست نیست، اما میت 10 لایت به عنوان نسخه ارزان‌تر پرچمدار آینده این شرکت قرار است با صفحه نمایشی 16:9 در اختیار کاربران قرار گیرد. تصاویر پیش رو نیز این اطلاعات را تایید می‌کنند.

موضوعی که احتمالا توجه کاربران را به خود جلب خواهد کرد، حاشیه‌های کم صفحه نمایش علی رغم قیمت پایین دستگاه است. با این وجود، کلید فیزیکی هوم و سنسور اثر انگشت در بخش پایینی تعبیه شده‌اند.

گفته می‌شود این تلفن هوشمند همانند نسخه پرو، همراه با تراشه قدرتمند کایرین 970، دوربین پشتی دوگانه با سنسورهای 20 و 12 مگاپیکسلی و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند میزان حافظه رم به 4 گیگابایت کاهش پیدا کرده و نمایشگر نیز با وضوح 1440×2560 تولید خواهد شد.

بسیاری از کاربران از همین حالا خود را برای معرفی گوشی های جدید هواوی در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) آماده کرده‌اند. اما تصور می‌کنید هواوی میت 10 پرو که گفته می‌شود 1110 دلار قیمت خواهد داشت، تا چه اندازه موفق خواهد بود؟

تصاویر جدید هواوی میت 10 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*