بورگوارد ایزابلا

کانسپت الکتریکی بورگوارد ایزابلا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت معرفی شد

کانسپت بورگوارد ایزابلا (Borgward Isabella) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 معرفی شد. این خودرو الکتریکی نشان دهنده آینده محصولات این خودروساز آلمانی است.

کمپانی خودروسازی احیا شده بورگوارد آلمان در جریان نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 از یک مدل مفهومی الکتریکی رونمایی کرد. کانسپت بورگوارد ایزابلا (Borgward Isabella)، خودرویی انقلابی و آینده نگرانه با بدنه آیرودینامیک است که برداشتی مدرن از مدل‌های کلاسیک در طراحی آن به چشم می‌خورد.

بورگوارد ایزابلا

این مدل مفهومی از مدل افسانه‌ای ایزابلا در دهه 50 میلادی الهام گرفته که آینده خودروهای بورگوارد و تمرکز آن بر روی طراحی و تکنولوژی خودروهای سواری بزرگ را نشان می‌دهد. بورگوارد ایزابلا ،‌ یک خودروی کوپه چهار در و چهار نفره است. اصول طراحی جدید و سیال این خودروساز آلمانی، از این پس در تمامی محصولات آینده این برند اعمال خواهد شد.

بورگوارد ایزابلا

آندرس وارمینگ، رئیس بخش طراحی کمپانی بورگوارد در مورد این مدل مفهومی می‌گوید فرم بدنه هماهنگ به همراه انحناهای نرم، توازنی فوق‌العاده مثال زدنی را بین اشکال کروی و خطوط دقیق ایجاد کرده و تلاش ما در طراحی این خودرو، ایجاد هماهنگی بصری بین زیبایی و تکنولوژی بوده است.

بورگوارد ایزابلا

بورگوارد ایزابلا دارای ابعادی معادل طول 5 متر، عرض 1.9 متر و ارتفاع 1.4 متر بوده و عناصر طراحی سه بعدی به همراه ورودی‌های هوا و قطعات آیرودینامیک در آن استفاده شده است. به گفته مدیر طراحی بورگوارد، آیرودینامیک و راندمان فوق‌العاده، نقش کلیدی را در این خودرو بازی می‌کنند و تعریف کننده اشکال سیال هستند.

بورگوارد تصمیم دارد تا اواخر سال جاری خودروهای BX7 TS را وارد بازار کند و مدل‌های BX7، BX5 و BX6 نیز به زودی با پیشرانه‌های بنزینی در بازار اروپا عرضه خواهند شد.

گالری عکس های کانسپت بورگوارد ایزابلا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*