خرید آیفون ایکس

خرید آیفون ایکس تا پیش از سال 2018 میلادی کار دشواری است!

تب و تاب خرید آیفون ایکس (iPhone X) از زمان رونمایی آن در دل طرفداران اپل افتاده است. اما دوست‌داران اپل آیفون 10 (iPhone 10) باید زمان زیادی منتظر بمانند.

معمولا دستگاه‌های تازه معرفی شده با فاصله‌ای قابل توجه از زمان رونمایی به بازار عرضه می‌شوند، اما شرکت‌ها با وقفه‌ای چند روزه بعد از معرفی رسمی، کمپین پیش فروش آن دستگاه را آغاز می‌کنند. این روالی است که برای بیشتر گوشی های اندرویدی رعایت می‌شود. اما کاربران اپل برای خرید آیفون ایکس باید خیلی بیشتر منتظر بمانند.

اگر قید هزار دلار ناقابل را برای داشتن جدیدترین پرچمدار آی او اسی، که برای اولین بار به نمایشگر بدون حاشیه از نوع OLED مجهز شده است را زده‌اید، باید کمی بیشتر بر روی صبر خود کار کنید، چرا که صفحه پیش خرید آن در وب سایت اپل در روز بیست و هفتم اکتبر (پنجم آبان) قابل دسترسی خواهد بود!

خرید آیفون ایکس

برای خرید آیفون ایکس باید چند ماه منتظر بمانید

از آنجایی که انتظار می‌رود کاربران بسیار زیادی در کمپین پیش خرید آیفون ایکس شرکت کنند، اپل مجبور خواهد بود پیش از آغاز ارسال، زمان بیشتری را برای تولید دستگاه‌های سفارش داده شده صبر کند. به همین دلیل کاربر نیز باید بیشتر منتظر بمانند. با یک حساب سر انگشتی می‌توان مطمئن شد فروش آیفون ایکس در بازار پیش از سال 2018 میلادی غیر ممکن است.

تحلیل‌گر مشهور شرکت KGI Securities، آقای مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo)، معتقد است درخواست‌ها برای خرید آیفون ایکس بسیار بیشتر از توان خط تولید اپل خواهد بود. به عقیده وی، اپل تا پیش از اتمام سال مالی جاری، حدود 40 میلیون دستگاه آیفون ایکس را به دست مشتریان خواهد رساند. این میزان در سال 2018 به 90 میلیون دستگاه می‌رسد.

خرید آیفون ایکس

یکی از دلایل به تعویق انداختن زمان پیش فروش آیفون ایکس، داشتن فاصله زمانی با آغاز فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس است که به تازگی آغاز شده است. اپل معمولا سه گوشی موبایل به صورت یکجا و در یک زمان سال معرفی نمی‌کند، به همین دلیل دوست ندارد بازار هیچ‌کدام یک از آن‌ها به خاطر دیگری کاهش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*