خودرو پرنده آیروموبیل

خودرو پرنده آیروموبیل در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته شد

خودرو پرنده آیروموبیل (AeroMobil) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش درآمد. این وسیله نقلیه لوکس و مدرن به عنوان اولین خودرو پرنده واقعی جهان پیش فروش شده است.

شرکت AeroMobil از بهترین و جدیدترین نوآوری‌های صنعت خودرو و هوافضا استفاده کرده تا با تولید این خودروی پرنده به یکی از رویاهای انسان تحقق ببخشد. بدنه کامپوزیت کربنی این خودرو پرنده، یکی از ویژگی‌های آن است که از خودروهای اسپورت امروزی و هوپیماهای عملکرد بالا الهام گرفته است.

خودرو پرنده آیروموبیل

نیروی مورد نیاز خودرو پرنده آیروموبیل بر روی زمین از یک پیشرانه الکتریکی تامین می‌شود که چرخ‌های جلو را به حرکت درمی‌آورد. این پیشرانه در زمین، برد 700 کیلومتری و حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت را فراهم می‌کند. سپس بعد از 3 دقیقه، خودرو آماده پرواز می‌شود. آیروموبیل برای پرواز در آسمان از یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تخت توربو با قدرت 300 اسب بخار بهره می‌برد. این موتور، نیروی خود را به صورت مستقیم به یک ملخ متغیر انتقال می‌دهد و خودرو با استفاده از این پیشرانه 2 لیتری می‌تواند با یک بار سوخت‌گیری تا 750 کیلومتر را طی کند.

خودرو پرنده آیروموبیل

خودرو پرنده آیروموبیل در بخش ایمنی به تجهیزاتی چون دو کیسه هوا و چتر نجات مجهز شده است. داگلاس مک اندرو (Douglas MacAndrew)، مدیر ارشد فناوری شرکت آیروموبیل در مورد این خودرو پرنده می‌گوید:

ادغام خودرو و پرواز کار ساده‌ای نیست، اما افراد متخصص در طول چندین سال تحقیق و توسعه موفق شدند این خودرو پرنده را طراحی و تولید کنند. در نمایشگاه خودرو فرانکفورت نیز ما نشان داده‌ایم خودرو پرنده‌ای که به زودی روانه بازار می‌کنیم، چگونه خواهد بود.

پیش از این، پیش فروش خودرو پرنده آیروموبیل آغاز شده و تولید آن نیز از سال آینده شروع می‌شود. پیش‌بینی شده این خودرو پرنده در سال 2020 میلادی به مشتریان تحویل داده شود اما تاکنون صحبتی از قیمت آن به میان نیامده است.

گالری عکس های خودرو پرنده آیروموبیل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*