قدرت آیفون ایکس

چرا اپل برای تراشه A11 از نام Bionic استفاده کرده است؟

اپل چندی پیش از تراشه A11 که نام دقیقش A11 Bionic است رونمایی کرد؛ اما چرا از Bionic در اینجا استفاده شده و اصلا این واژه به چه معناست؟

آیفون‌های جدید اپل با تراشه A11 عرضه می‌شوند؛ تراشه‌ای قدرتمند که از لحاظ عملکرد از تمامی تراشه‌های حال حاضر به کار رفته در گوشی‌های موبایل قدرتمندتر است و حتی توانسته در این زمینه یکی از مدل‌های لپ‌تاپ مک‌بوک را نیز شکست دهد! A11 Bionic در یک کلام هیولای دنیای تراشه‌های موبایلی به حساب می‌آید و نشان می‌دهد که اپل برای طراحی آن وسواس زیادی به خراج داده است. سوالی که ممکن است برای خیلی‌ها پیش آمده باشد، این است که چرا اپل در نام تراشه A11 از واژه Bionic استفاده کرده و این واژه به چه معناست؟

بگذارید در این مورد با شما رو راست باشیم؛ عملا این واژه در اینجا هیچ معنایی ندارد! اپل فقط خواسته با به کار بردن واژه بایونیک در نام تراشه A11 کاری کند که راحت‌تر در ذهن بماند.

تراشه a11 اپل در این رابطه می‌گوید:

در نام تراشه A11 از واژه بایونیک استفاده کردیم؛ چرا که اخیرا متوجه شده بودیم نام‌هایی مثل A8 و A9 در مقایسه با رقبا، آن‌چنان که باید، جذاب نیستند و به همین دلیل، سال گذشته نیز برای تراشه A10 از واژه Fusion استفاده کرده بودیم.

اظهار نظر اپل به تمامی شایعات و شبهات پیرامون واژه‌های Fusion و Bionic به کار رفته در نام تراشه‌های اخیر، پایان می‌دهد. حقیقت این است که واژه‌های مذکور هیچ معنای مخفی ندارند و در این موارد فقط بازی با کلمات صورت گرفته است. به هر حال اجازه دهید از همین حالا پیش‌بینی‌ها را برای نام تراشه‌های بعدی اپل آغاز کنیم! نظر شما در مورد A12 Vortex چیست؟ A13 Quantum چطور؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*