قیمت هایما اس 5

قیمت هایما اس 5 (Haima S5) در بازار ایران چقدر خواهد بود؟

معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو، حدود قیمت هایما اس 5 در بازار ایران را اعلام کرد. Haima S5 کراس اوور جدید ایران خودرو است که به زودی وارد بازار می‌شود.

مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو به رونمایی از محصول جدید این شرکت یعنی هایما اس 5 (Haima S5) اشاره کرد و گفت این خودرو از سایر کراس اوورهای بازار قدرتمندتر است. خان کرمی در ادامه بیان کرد:

سیاست‌گذاری شرکت ایران خودرو این است که نیاز بازار را جذب کرده و رضایت مشتری را کسب کنیم. باید محصولات ما از جذابیت برخوردار باشد تا بتوانیم به فروش محصولاتمان ادامه دهیم. به همین جهت ما از شرایط صلح نامه، تخفیفات تعهدی و سایر امکاناتی که می‌توان در فروش خودرو لحاظ کرد استفاده می‌کنیم تا مشتری را به خرید خودروهایمان ترغیب کنیم.

قیمت هایما اس 5 بین 70 تا 100 میلیون تومان خواهد بود

به گفته معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، این شرکت در نظر دارد هر سال یک محصول جدید به بازار ارائه کند. سال گذشته این اتفاق افتاد و امسال نیز تا دو سه روز آینده از خودرو هایما اس 5 که در مشهد تولید می‌شود، رونمایی خواهد شد. قیمت این محصول نسبت به خودروهای مشابه و رقبا بسیار مناسب است. محصول جدید ایران خودرو در کنار نیسان جوک قدرتمندترین کراس اوور موجود در بازار خواهد بود اما قیمت هایما اس 5 بسیار کمتر از جوک است. شرکت ایران خودرو، قیمت هایما اس 5 را بین 70 تا 100 میلیون تومان اعلام کرده و این کراس اوور چینی به زودی روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. جناب آقای خان کرمی با این قیمت گذاری که شما انجام داده اید ، نشان داد که شما از نوابغ روزگار هستید ، خیلی جالب است قیمت اس 7 شرکت موقع مصاحبه شما 100 میلیون نبوده چطور بازه قیمتی اس پنج را 70 تا 100 میلیون اعلام می کنید.
    پیشنهاد می کنم از این به بعد قیمت را اینگونه اعلام کنید ” بستگی تا چقدر بتوانیم…….
    مسئولین محترم در ایران خودرو ما تا کی بایستی هزینه های سوء مدیریت شما را پرداخت کنیم ، مسئولین نظارتی لطفا بررسی کنید اخه تا کی بایستی این مدیران نالایق بر ما حکومت کنند ، مسئولین محترم کسانی که باعث نارضایتی مردم می شوند همین آقایان هستند دخالت کنید و این افراد نالایق را برکنار کنید ، یکی برود فیش حقوق این اقایان را چندین میلیون دریافت می کنند را بررسی کند و ببیند واقعا این پولی که اینها می گیرند حق اینهاست.

  2. کسی برای مردم دل نمیسوزونه همه به فکر خالی کردن جیب مردمند

  3. 30 میلیون تلورانس قیمت ؟؟؟ خودش میشه یه ماشین. نمیدونم اینا ملت رو چی فرض کردن . چرا به شعور ملت توهین میکنین؟ مگه میشه یه شرکت به این عریض و طویلی بخواد یه خودرو تولید کنه اونوقت ندونه براش چند تموم میشه؟
    فقط میخان به قول دوستمون جواد بدونن تا چه قیمتی میتونن تو پاچه ملت کنن. هروقت صدای مشتری دراومد اون میشه قیمت ماشین.
    روش قیمت گذاری جالبیه

  4. با سلام این اختلاف سی ملیونی وارایه ندادن قیمت دقیق ادم هم بدبین میکنه هم بی اعتماد قیمت چین که معلومه باپول ایران میشه چهل ملییون تمام

  5. واقعا از این مسخره تر مگه داریم،بدون اعلام قیمت ….ینی چی آخه؟ ایران تنها کشوری سات که صنایع خودروش اینقد مردم و مشتریش تحقیر میکنه.به چشم اینها مردم اندازه یه سگ ارزش ندارن.جهت اطلاع خان کرمی

  6. این اختلاف قیمت 30 میلیونی واسه اینه که بدونن تا کجا میتونن این ماشیونو بچپونن به ملت بیچاره و گرنه مگه میشه خودرو رو تولید کنن ندونن چند براشون تموم شده و چند باید بفروشن. میخوان ببینن آخرین قیمتی که مردم اونو راحت میخرن چنده

  7. بین 70 تا 100 یعنی چی ؟ سی میلیون اختلاف قیمته . مثل آدم نمیتونین قیمت بدن

  8. لطفاً بجای ایران خودرو فرمایید چین خودرو، سپاسگزارم