بیانیه ایسوس

بیانیه ایسوس در مورد کالاهای با گارانتی غیر اصلی در بازار ایران

شرکت ایسوس ایران در مورد فروش کالاهای مستعمل تعمیر شده با برند ایسوس در بازار به خریداران هشدار داد. در ادامه، متن بیانیه ایسوس را مشاهده خواهید کرد.

چندی پیش دو وبسایت شهر سخت افزار و کلیک گزارشاتی را مبنی بر پیدا شدن DVD رایترهای تقلبی با برند ایسوس در بازار منتشر کردند که با پیگیری کاربران مشخص شد که محصولات کالاهای مستعمل تعمیر شده از برندهای دیگر با پکیجی با برند ایسوس در کشور فروخته می‌شود! طی بررسی‌ها و اقدامات انجام شده توسط رسانه‌های یاد شده، دلایل کافی بر تقلبی بودن کالاها به دست آمد که دفتر ایسوس با بیانه‌ای به کاربران هشدارهای لازم را مبنی بر جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده توسط سودجویان بازار IT ارائه کرده است:

متن بیانیه ایسوس و هشدار به کاربران

مشتریان محترم و ارزشمند ایسوس!

شما عزیزان با توجه به وجهه برند ASUS و اعتماد به این برند، اگر در پی خرید محصولات ما هستید، حتما به گارانتی محصول توجه داشته باشید. گارانتی اصلی در واقع سندی است که ما به عنوان تایید محصول اصلی و باکیفیت به همراه خدمات پس از فروش برای شما عزیزان مهیا کرده‌ایم.

بنا به گزارش و پیگیری رسانه‌های محترم شهر سخت افزار و کلیک در زمینه DVD رایترهای تقلبی با برند ایسوس و با گارانتی‌های سریر و اینتل در بازار، این محصولات به هیچ عنوان مرتبط به شرکت ایسوس نیستند و در واقع قطعات تعمیر شده و تقلبی با برچسب نام ایسوس است. با توجه به حاد شدن موضوع و پیگیری‌های لازم شما عزیزان می‌توانید در صورتی که محصول DVD رایتر اینترنال با گارانتی سریر و نام ایسوس با مراجعه به اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران محصول تقلبی را مرجوع کرده و هزینه خود را دریافت نمایید.

بیانیه ایسوس

محصولات بخش قطعات ایسوس شامل مادربورد، کارت گرافیک، نمایشگر، پروژکتور، انواع درایو نوری اینترنال و اکسترنال، تجهیزات شبکه و تجهیزات مخصوص بازی را فقط با گارانتی‌های لایف سرویس، تجارت گسترش تابا، ویستا، سازگار و ماتریس خریداری نمایید. یادآور می‌شود که دفتر ایسوس هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کیفیت، اصل بودن و خدمات پس از فروش گارانتی‌های شرکتی را نخواهد پذیرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*