بک لینک

قدرت بک لینک ها را دست‌کم نگیرید!

یکی از نکات مهمی که مدیران شرکت‌ها، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و مدیران وب سایت باید به آن توجه کنند، بهبود سئو است. سئو در واقع بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو به ویژه موتور جستجوی گوگل است به گونه‌ای که پس از جستجوی کاربران برای موضوعی معین، گوگل وب سایت شما را در صفحات اولیه نتایج خود نشان دهد. یکی از عوامل تاثیرگذار در سئو بک لینک ها هستند که باید به آن‌ها توجه ویژه داشت. آیا می‌دانید که بک لینک چیست و چه اهمیتی دارد؟ بک لینک‌ها در حقیقت پیوندهایی هستند که یک سایت به سایت دیگر می‌دهد.

برای مثال فرض کنید که شما یکی از مطالب سایت دیگری را پسندیده‌‌اید و قصد دارید آن را به بازدیدکنندگان وب سایت خود نیز معرفی کنید؛ در این صورت لینکی از آن سایت را در یکی از مطالب سایت خود آورده و به آن پیوند می‌دهید؛ به این پیوند، لینک برگشتی و یا اصطلاحا بک لینک گفته می‌شود. بک لینک‌ها یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در سئو هستند. وب سایت‌هایی که بک لینک‌های بیشتری داشته باشند، در نتایج جستجوی گوگل از جایگاه بهتری برخوردار خواهند بود. یک گام مهم برای بهبود سئوی یک سایت افزایش تعداد بک لینک‌های آن است که این کار به چند صورت انجام می‌گیرد:

روش اول، روش طبیعی است که در آن وبسایت شما به حدی از محتوای بسیار عالی برخوردار بوده که دیگران آن را می‌پسندند و تصمیم به معرفی آن در سایت خودشان می‌گیرند؛ در این صورت لینکی از سایت شما را در سایت خودشان کار می‌کنند و به شما پیوند می‌دهند.

روش دوم سفارش رپورتاژ و تولید محتوا است؛ در این روش شما مطلبی را متناسب با موضوع وب سایت خودتان تولید نموده و بر روی بعضی از کلمات کلیدی دلخواه، لینک وب سایت خودتان را قرار می‌دهید؛ به گونه‌ای که این لینک‌ها قابل فالو کردن و یا کلیک کردن باشند. این روش اگرچه نسبت به روش اول سرعت بیشتری در شناساندن وب سایت شما به موتورهای جستجو دارد اما به هر حال سفارش مطلب به سایت‌های دیگر به هزینه‌ی بالایی نیاز دارد. به ویژه آنکه سایت‌های معروف و معتبر معمولا تعرفه‌های بسیار بالایی را برای کار کردن رپورتاژ شما در نظر می‌گیرند که اگر شما در ابتدای راه باشید و تازه سایتتان را راه‌اندازی کرده باشید، ممکن است که از عهده‌ چنین هزینه‌هایی نتوانید برآیید.

اما روش بعدی که نسبت به دو روش اول، روش کارآمدتری بوده و می‌تواند سرعت بیشتری را به کار شما ببخشد، استفاده از خدمات سایت‌های اینترنتی است. جالب است بدانید که سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانند در زمینه‌ی ساخت بک لینک به شما کمک کنند که یکی از این سایت‌ها کوبوکلود است. سایت کوبوکلود یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که می‌تواند به صاحبان کسب و کار در زمینه‌ی ساخت بک لینک کمک کند. کوبوکلود کاربران را قادر می‌سازد تا به طور اتوماتیک حجم زیادی از لینک‌های برگشتی یا بک لینک‌ها را برای سایت خود خریداری کنند و از این طریق رتبه‌ وب سایت خود را در گوگل بهبود بخشند.

یکی از مسائل مهم درباره‌ی بک لینک‌ها کیفیت آن‌ها است. هرچه سایت‌های برجسته‌تری به سایت شما بک‌لینک بدهند، رتبه‌ سایت شما از نظر گوگل بهتر خواهد بود و این باعث تاثیرگذاری بیشتری در بهبود سئو می‌شود. با روش طبیعی به طور متوسط باید 9 ماه زمان صرف کرد تا بتوان تعداد بک لینک‌ها را افزایش و جایگاه نسبتا مطلوبی را در لیست نتایج جستجوی گوگل به خود اختصاص داد. این در حالی است که سایت کوبوکلود با ساخت لینک‌های برگشتی با کیفیت در عرض 3 ماه رتبه سئوی سایت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کوبوکلود با در اختیار گذاشتن یک پنل کاربری برای کاربران خود امکان نظارت بر بک لینک‌ها و ارزیابی آن‌ها را فراهم می‌کند. برای استفاده از خدمات کوبوکلود کافی است کلمات کلیدی مورد نظر خود را ثبت کنید تا بک لینک‌های مرتبط با آن‌ها را دریافت کنید. با ثبت نام در این سایت می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید و تمام فعالیت‌های مرتبط با بک لینک‌ها از جمله آمار، میزان رشد، کلمات کلیدی برتر و… را مشاهده کرده و بر آن‌ها نظارت داشته باشید.

بد نیست بدانید که تاکنون مشتری‌های بزرگی مانند دیجی استایل، الی گشت، برتینا، فیلم نت و غیره از خدمات کوبوکلود استفاده کرده‌اند. به خاطر داشته باشید که در دنیای امروز کسی برنده است که بتواند در کمترین زمان ممکن به اهداف خود دست یابد و کوبوکلود این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

آموزش استفاده از کوبو جهت ساخت بک لینک و بهبود رتبه سایت در گوگل

 

نحوه بررسی گزارش کمپین شما در کوبو

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*