پیانو Hi-Lite

پیانو Hi-Lite ؛ یک آموزگار عالی برای یادگیری آسان پیانو

پیانو Hi-Lite نام یک نوار حاوی چراغ‌های ال ای دی است که با قرارگیری بر روی یک کیبورد / پیانو و توسط یک اپلیکیشن موبایلی، نوازندگی را به شما می‌آموزد.

گروه چینی “One Music” دو سال پیش یک سیستم یادگیری هوشمند پیانو را به ایندی گوگو (یک وب‌سایت جمع آوری کمک‌های مالی مردمی) آورد که به خوبی در ایالات متحده محبوب شد. با پیروی از چراغ‌های ال ای دی تحت کنترل اپلیکیشن، این گروه وعده داده است که دانش آموزان می‌توانند موسیقی‌هایی را همراه با بازی‌ها بنوازند.

پیانو Hi-Lite

اما اگر دانش آموزان در خانه خود صاحب یک پیانو باشند، عملا آن بی‌استفاده می‌ماند. حالا این قضیه به لطف یک سیستم آموزشی جدید توسط این شرکت به نام پیانو Hi-Lite برطرف شده است. پیانو Hi-Lite در واقع یک نوار متشکل از نورهای LED است که می‌تواند در پشت هر کیبورد پیانوی 88 کلیده قرار گیرد و مسیر یادگیری را برای شما روشن کند. یک سال پس از موفقیت کمپین آن‌ها در ایندی گوگو، ما حالا شاهد عرضه یک نسخه قابل حمل از سیستم One Piano آن‌ها هستیم. اگر چه این سیستم آموزش را با اصول اولیه آغاز می‌کند، اما یادگیری هر یک از موارد آن مستلزم کار سخت است که به شما تعهد می‌دهد به خوبی آموزش را فرا بگیرید.

پیانو Hi-Lite

پیانو Hi-Lite را دقیقا باید در جایی که کلیدهای واقعی بر روی خود کیبورد قرار دارند قرار داد. این دیوایس تمامی 88 کلید پیانو را فرا گرفته و نورهای ال ای دی را درست بر روی کلیدهایی منتشر می‌کند که شما باید آن‌ها را بفشارید. این به شما کمک می‌کند تا به لطف یک اپلیکیشن به راحتی بتوانید هر قطعه‌ای از موسیقی که خواستید را بنوازید. خوشبختانه این نورهای ال ای دی به سبکی طراحی شده‌اند که نمایش آن‌ها نتواند حواس شما را به خودش پرت کند و مستلزم نگاه ریزبینانه از سوی شما نباشد. به نوعی عملکرد این گجت، شبیه به PianoMaestro است که چندین سال پیش برای نخستین بار معرفی شد و اینک از محبوبیت بالایی برخوردار است.

پیانو Hi-Lite

“Ben Ye” یکی از اعضای این گروه چینی در مورد پیانو Hi-Lite اینگونه می‌گوید:

به لطف موفقیت بزرگ محصولاتمان و برنامه‌ی آموزشی، ما یک گروه بزرگ از مشتریان بالقوه را شناسایی کرده‌ایم که پیش‌تر صاحب یک پیانو در منزل بوده و قصد دارند از طریق روش‌های مدرن و امروزی، یادگیری آن را فرا بگیرند. پیانو Hi-Lite این امر را فراهم می‌سازد.

پیانو Hi-Lite توسط یک اپلیکیشن موبایلی مدیریت می‌شود

درست همانند نسخه اصلی سیستم آموزشی One، نوار پیانو Hi-Lite نیز توسط یک اپلیکیشن کنترل می‌شود. آن همراه با یک کابل میکرو یو اس بی به یک گوشی هوشمند و یا تبلت که از سیستم عامل اندروید / آی او اس برخوردار است متصل می‌شود. برنامه‌ی مخصوص تعبیه شده برای این گجت شامل قطعات موسیقی، آموزش‌های ویدیویی و بازی‌های آموزشی است. با رفتن به یک درس، ال ای دی‌های آبی و قرمز روشن می‌شوند که دانش آموزش را در یادگیری یک موسیقی کمک می‌کنند؛ در ابتدا شروع نواختن آرام است و سرعت آن به مرور بالاتر می‌رود تا مهارت نواختنتان نیز بهبود پیدا کند. این سیستم شامل یک ویژگی تصحیح خودکار نیز هست. در واقع، در صورتی که شما یک کلید را به صورت اشتباه بفشارید درس به حالت تعلیق درمی‌آید و زمانی که کلید درست را بفشارید ادامه‌ی درس به جریان خواهد افتاد.

در حال حاضر این گجت جذاب آموزشی موفق شده به هدف تامین مالی در نظر گرفته شده توسط تیم سازنده دست پیدا کند. تعهد خرید آن از 199 دلار آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود از ماه نوامبر قطعات فروخته شده به دست مشتریان برسد. پیش‌بینی می‌شود زمانی که شاهد حضور این گجت در فروشگاه‌های خرده فروشی باشیم، قیمت آن تا 270 دلار افزایش پیدا کند. به نظر می‌رسد امسال را باید سال محصولات آموزشی پیشرفته نام گذاری کنیم.

در زیر می‌توانید ویدیویی از نحوه عملکرد نوار پیانو Hi-Lite را مشاهده کنید.

ویدیویی از عملکرد پیانو Hi-Lite

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*