سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی نید فور اسپید پی بک

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی نید فور اسپید پی بک اعلام شد

سرانجام سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی نید فور اسپید پی بک (Need for Speed Payback) در دو پلتفرم کامپیوترهای NVIDIA و AMD اعلام شد. این بازی 19 آبان منتشر خواهد شد.

وقتی وارد حوزه‌ی بازی‌های مسابقه ای می‌شویم، مجموعه بازی‌های نید فور اسپید شرکت EA یکی از محبوب‌ترین عناوین ممکن در بازار هستند و همانطور که گزارش‌ها در سال گذشته نشان دادند این شرکت از همان موقع مشغول کار بر روی نسخه جدید این بازی بود. برای مدتی هیچ اطلاعاتی از این بازی در دست نبود تا سرانجام در نمایشگاه E3 2017 بود که شاهد رونمایی رسمی از بازی نید فور اسپید پی بک بودیم.

انتظار می‌رود در ابتدا این بازی برای دو کنسول بازی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شود و اواخر امسال شاهد عرضه آن برای پلتفرم پی سی باشیم، اما اگر شما از همین حالا برنامه ریزی کرده‌اید تا این بازی را بر روی کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که مستلزم چه سیستمی هستید. از آنجایی که شرکت انویدیا همراه با کارت‌های گرافیک خود یک شریک تجاری برای این بازی محسوب می‌شود، در ابتدا ما شاهد انتشار مشخصات سیستم‌های ساخت این کمپانی بودیم. اما با توجه به این که بسیاری از کاربران در سراسر جهان از کارت‌های گرافیک شرکت AMD استفاده می‌کنند، چندی طول نکشید که در محافل مربوط به بازی، اطلاعات مربوط به این سیستم‌ها نیز جهت اجرای بازی نید فور اسپید پی بک به انتشار رسید.

اجرا با تنظیمات پایین

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی، وضوح 720p و نرخ 30 فریم برثانیه را تشکیل می‌دهند که در تنظیمات با عبارت “Low”‌ مشخص شده است. این سیستم باید مجهز به یک تراشه اینتل Core i3-6300 یا AMD FX 8150 و یا گزینه‌ای بهتر، رم 6 گیگابایتی، ‌فضای خالی ذخیره سازی 30 گیگابایتی و یک کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 750 Ti یا GTX 1050 یا یک کارت گرافیک AMD 7850/78670‌ یا گزینه‌ای بهتر باشد.

اجرا با تنظیمات بالا

گیمرهایی که قصد دارند بازی نید فور اسپید پی بک را با کیفیت بالاتر 1080p و تجربه نرخ 60 فریم بر ثانیه‌ای اجرا کنند نیز مستلزم داشتن یک تراشه اینتل Core i5 4690K یا AMD FX 8350 یا گزینه‌ای بهتر، رم 8 گیگابایتی و یک کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 480 / 580 یا گزینه‌ای بهتر هستند.

بدیهیست اگر شما صاحب کامپیوتری با مشخصات فنی بهتری هستید، می‌توانید بازی نید فور اسپید پی بک را حتی با تنظیماتی بالاتر اجرا کنید. زمان عرضه این بازی نیز 10 نوامبر (19 آبان) اعلام شده است.

گیم پلی بازی نید فور اسپید پی بک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. سلام ببخشید کارت گرافیک من اینتل هست ایا اجرا نمیکنه روی لب تاپم؟؟؟
    مشخصات گرافیک ۲
    رم ۶
    سی پی یو i5
    هارد ۲ترا
    مشخصات کارت گرافیک intel 5100

  2. سلام من بازیرو دانلود کردم ولی بالا نمیادچرا؟مشخصات گوشیم گلکسی جی۷ پرو است

  3. سلام خسته نباشید
    لب تاب من در حد گیمینگ هست…ولی یه مشکل دارم…بعد از پنج دیقه بازی ، یهو از بازی میپره بیرون….دیگه اعصابم ریخته بهم😑اگه میشه راهنمایی کنین….کسی مث من این مشکل رو داره آیا؟😑

  4. ببخشید میخواستم بدونم با این مشخصات باری رو با کیفیت پایین هم میشه اجرا کرد.
    Win:7. 64بیتی
    گیگram :4
    Core i3 3120m 2.5ghz

  5. سلام ببخشید این بازى به این کارت گرافیک میخوره AMD A 10-5750M APU with Radeon(tm) HD Graphics 2.50 GHz

  6. باسلام و خسته نباشید خیلی ممنون از مشخصات بازی

  7. سلام لب تاپ من مشخصات: gtx 1050 ti core i7 7700 ram 16 کیفیت تصویر فول اچ دی ۱۰۸۰×۱۹۲۰ ۱ترابایت حافظه ssd هم نداره و لی میشه اظافه کرد بهشcpu با فرکانس ۲.۸ تا ۳.۸ هستش با بهترین رزولیشن میاره بالا ؟؟؟

  8. تو سیستم خودم تو چه حالتی باز میکنه؟

  9. سلام خوبین من سیتمم جی فورس 930mxسی پی یو i5.3.4ghzهست و رمم 8gنت فور اسپید پی بک رو باز میکنه؟

  10. سلام داداش ببین واسه این سیستم میاره
    win:10 64bit
    cpu:intel celeron g1620,,,2.70GHZ
    ram:8gb
    graphics:amd radeon hd5450