مرسدس بنز S560e‌

مرسدس بنز S560e‌ ؛ خودروی سوپرلوکس پلاگین هیبرید مرسد به فرانکفورت رسید

مرسدس بنز S560e‌ نام جدیدترین خودرو سوپرلوکس آلمانی بوده که به سیستم پلاگین هیبرید مجهز شده است. در ادامه با مشخصات فنی، تجهیزات و تمامی جزئیات این خودرو آشنا خواهید شد.

در شرایطی که اکثر کلان شهرها با مشکل آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کنند، اتومبیل‌های تمام الکتریکی و یا پلاگین هیبرید می‌توانند چاره ساز کار باشند. خوشبختانه طی یکی دو سال گذشته به تعداد کمپانی‌هایی که چنین محصولاتی تولید می‌کنند افزوده شده است و حالا مرسدس بنز در آلمان مدل جدیدی از اتومبیل‌های سوپرلوکس پلاگین هیبرید را معرفی کرده است. کمپانی مرسدس بنز با حضور در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از جدیدترین دستاورد خود پرده برداری کرد. مرسدس بنز S560e نام این خودروی سوپرلوکس هیبریدی است که نه تنها با حفظ اصالت لوکس محصولات کلاس اس خوش درخشیده است، بلکه اینبار با استفاده از فناوری Plug-in Hybrid با طبیعت نیز ارتباط نزدیکی برقرار کرده است.

مرسدس بنز S560e‌

مرسدس بنز S560e‌ یک خودرو پلاگین هیبریدی است که بدون نیاز به بنزین نیز می‌تواند با استفاده از باتری‌های الکتریکی خود مسافتی مشخص را طی کند. باتری‌های به کار رفته در این خودرو 13.5 کیلووات ساعتی است که می‌تواند با هر بار شارژ، حرکت در مسافت 50 کیلومتری را در اختیار شما قرار دهد. شما همچنین می‌توانید یک شارژر فوق سریع با قدرت 7.2 کیلووات ساعت را نیز همراه آن خریداری کنید تا مدت زمان کمتری منتظر پر شدن انرژی لازم بمانید. باتری‌های این خودرو علیرغم ظرفیت بیشتر، اینک کوچک‌تر از مدل S500e شده‌اند و به همین دلیل حجم صندوق عقب از 395 لیتر به 410 لیتر افزایش پیدا کرده است.

یک پیشرانه قدرتمند در مرسدس بنز S560e‌

خودروی سوپرلوکس جدید مرسدس بنز به یک پیشرانه 3 لیتری V6 تجهیز شده است که می‌تواند 370 اسب بخار و 50 نیو‌تن‌متر را به تولید برساند. موتور الکتریکی آن نیز به تنهایی قادر به تولید 120 اسب بخار و 440 نیوتن‌متر گشتاور است که در مجموع، قدرت بسیار مناسبی به تولید خواهد رسید. نیروی حاصله از این دو موتور نیز توسط یک گیربکس اتوماتیک ترونیک پلاس 9G‌ به چرخ‌های خودرو منتقل خواهد شد. به لطف این قوای محرکه هیبریدی، مرسدس بنز S560e می‌تواند تنها در مدت زمان 5 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت 250 کیلومتری را ارائه کند. مصرف بنزین سوپرلوکس جدید ژرمن‌ها به صورت ترکیبی 2.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است و در هر کیلومتر نیز تنها 49 گرم دی اکسید کربن در هوا منتشر می‌شود که نتیجه‌ای شگفت انگیز و عالی برای کلان شهرهای آلوده امروزی است.

مرسدس بنز S560e‌

مرسدس بنز به منظور مهار مصرف سوخت و بهره‌وری هرچه بیشتر در آن از تکنولوژی به نام ECO Assist در این خودرو استفاده کرده است که با بررسی شرایط مختلف ترافیکی، توصیه‌هایی را به راننده می‌کند تا آن تجربه رانندگی مناسب و روانی را به دست آورد. این سیستم با شبیه‌سازی شرایط، دائما در حال بررسی اوضاع است. یکی دیگر از قابلیت‌های این خودرو پلاگین هیبرید، سیستم کنترل از راه دور است که توسط آن می‌توانید زمان استفاده از خودرو را تایید کرده تا خودش را به صورت خودکار مهیای مسافرت شما کند. این قابلیت، یک ویژگی ایده آل برای روزهای سرد زمستانی است تا بتوانید پیش از ورود به خودرو آن روشن شده و صندلی‌ها – غربیلک فرمان و زیر آرنجی‌ها نیز گرم شود. در زیر می‌توانید ویدیویی از این خودرو را مشاهده کنید.

ویدیو معرفی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*