اسپیکر پشت گردنی Bose

اسپیکر پشت گردنی Bose معرفی شد؛ یک اسپیکر پوشیدنی مناسب دوچرخه سواران

اسپیکر پشت گردنی Bose معرفی شد. این اسپیکر پوشیدنی که “Bose SoundWear Companion” نام دارد را می‌توان جایگزینی جذابی برای هدفون‌های تو گوشی دانست. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد.

یک بالشت گردنی را تصور کنید؛ حال تصور کنید به جای آنکه وسیله‌ی مخملی نرمی برای استراحت شما باشد، آن بالشت حاوی اسپیکرهایی برای گوش دادن به موسیقی است. کمپانی Bose چنین چیزی را ساخته است و نام آن را نیز اسپیکر پوشیدنی SoundWear Companion قرار داده است. این دیوایس توسط بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شود،‌ این بدان معناست که شما می‌توانید از آن به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی برای تماس‌های تلفنی‌تان نیز استفاده کنید. علاوه بر این، اسپیکر پشت گردنی Bose توسط یک اپلیکیشن آی او اسی / اندرویدی کنترل می‌شود.

به گفته‌ی کمپانی سازنده، ایده‌ی طراحی چنین محصولی از آنجایی برخواسته است که شما احتمالا می‌خواهید بدون آنکه دنیای اطرافتان را محدود کنید، از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. استفاده از این دیوایس نیز راحت است، زیرا بر روی بدن شما قرار خواهد گرفت.

اسپیکر پشت گردنی Bose

عرضه اسپیکر پشت گردنی Bose با قیمت 299 دلار

ال جی سال گذشته محصولی مشابه را به نام LG Tone Studio عرضه کرد، ‌اگرچه آن نسخه شامل ایربادهایی برای برگزاری جلسات خصوصی در مکان‌های عمومی بود. قیمت محصول ال جی 229 دلار است و حالا اسپیکر پشت گردنی Bose با قیمت 299 دلار آماده‌ی ورود به بازار جهانی است. اسپیکر پوشیدنی SoundWear Companion همچین می‌تواند تا 12 ساعت به پخش موسیقی پرداخته و توسط یک کابل میکرو یو اس بی شارژ‌ شود. این درحالیست که Tone Studio ال جی قادر به ارائه 16 ساعت پخش موسیقی در حالت اسپیکر است.

من در ابتدا با دیدن چنین محصول شوکه شدم چرا که صرفا آن احساس یک خلق جسورانه را دارد،‌ اما به طور کلی باید گفت که ساخت یک اسپیکر دورگردنی عقلانی است. اگر شما در دفتر کاریتان هستید، شما قطعا به یک هدفون نیازدارید که شاید حتی در وهله اول قابلیت حذف نویز در آن ضروری نباشد. اما اگر در خانه و یا هر جای دیگری مشغول به کار هستید که مستلزم گوش دادن به موسیقی با صدای بلند است و شما نمی‌خواهید صدای آن تمام منزل را فرا بگیرد،‌ اینجاست که می‌تواند اسپیکر پشت گردنی Bose به کمک شما آید.

من بر این باورم که تنها یک دوچرخه سوار نیازمند چنین محصولی است تا بتواند علاوه بر گوش دادن به صداهای اطراف خود جهت حفظ امنیتش، از گوش دادن به موسیقی با صدای بلند نیز لذت ببرد. در این صورت نیز افرادی که در اطراف شما قرار دارند ناچارند موسیقی در حال پخش را گوش کنند. شما در مورد این اسپیکر دورگردنی چه فکر می‌کنید؟ آیا می‌تواند راه حل خوبی به عنوان یک جایگزین هدفون‌ها باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*