صف خرید آیفون 8 از اپل استور سیدنی

تنها 30 نفر در صف خرید آیفون 8 از اپل استور سیدنی !

به نقل از رویترز تنها 30 نفر در صرف خرید آیفون 8 (Apple iPhone 8)‌ از اپل استور سیدنی قرار داشته‌اند. ما در این مقاله به بررسی دلایل استقبال کم خریداران خواهیم پرداخت.

معمولا هر زمانی که اپل از آیفون های جدید خود پرده برداری می‌کند، صدها نفر از خریداران جلوی اپل استور سیدنی صف می‌بندند. در حالی که مشتریان این منطقه اعتقاد زیادی به پیش خرید آنلاین گوشی‌های هوشمند ندارند و خرید حضوری را ترجیح می‌دهند، روز گذشته اپل فروش دو گوشی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خود را در این منطقه آغاز کرد که می‌توان گفت شاهد ضعیف‌ترین نتایج در تمام طول تاریخ فروش آیفون‌ها در سیدنی بودیم. گفته می‌شود تنها 30 نفر از مشتریان بیرون از این فروشگاه در انتظار بازگشایی درب‌های آن بودند تا نخستین خریداران اعضای خانواده آیفون 8 اپل باشند.

چرا اپل استور سیدنی این روزها خلوت است؟

اگرچه این صف نسبت به سالیان قبل کوتاه‌تر شده است، اما همچنان افراد حاضر از همان شور و اشتیاق برای خرید محصول جدید اپل برخوردارند. به طور مثال باید به یکی از این مشتریان به نام “Mazen Kuorouche” اشاره کرد. وی 11 روز را پشت درب اپل استور سیدنی سپری کرده است تا بتواند نخستین خریدار گوشی موبایل آیفون 8 در این منطقه باشد.

صف خرید آیفون 8 از اپل استور سیدنی

علاوه بر این، یکی دیگر از دلایل استقبال کم‌تر نسبت به سالیان قبل می‌تواند مدل ویژه دهمین سالگرد فروش گوشی‌های اپل به نام آیفون ایکس (یا همان آیفون 10) باشد. چرا که خریداران ترجیح می‌دهند زود تصمیم نگیرند، به عقب رفته و منتظر بمانند تا مدل پریمیوم آیفون‌های امسال وارد عرصه شود. پیش فروش آیفون ایکس اپل از 27 اکتبر (5 آبان ماه) آغاز خواهد شد و فروش قطعی آن نیز در سوم نوامبر (12 آبان ماه) انجام می‌گیرد.

شایعاتی اخیرا شنیده می‌شود که ادعا می‌کنند تولید گوشی‌های آیفون ایکس از ماه آینده آغاز خواهد شد و به همین دلیل نمی‌توان انتظار داشت نسخه‌های زیادی از آن قابل خریداری باشد. لازم به ذکر است که شما باید برای خرید نسخه 64 گیگابایتی این گوشی 1000 دلار را بپردازید! این گوشی از نمایشگر 5.8 اینچی OLED برخوردار است و حاوی قابلیت‌های جذاب دیگری همچون یک سیستم تشخیص چهره جدید به نام فیس آیدی (Face ID)،‌ نمایشگر لبه به لبه و ارائه عمر باتری بیشتری نسبت به گوشی‌های خانواده آیفون 7 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آن 3 تا هم رؤسای اپل اند!