کیفیت محصولات هواوی

کیفیت محصولات هواوی ، اولویت اصلی و امضای این برند چینی است

امروزه هر شرکتی باید از مزایای رقابتی در بازار استفاده کند. کیفیت محصولات هواوی ، اولویت و امضای این برند چینی بوده و دوام گوشی های هواوی همواره تحسین شده است.

هر برندی از مزیت‌های رقابتی متمایز کننده مخصوص به خود بهره می‌برد که به نوعی امضای اختصاصی آن محسوب شده و نشان دهنده اولین احساس کاربران نسبت به آن برند و همچنین اولویت‌های اصلی آن است. در دنیای رقابتی و تکنولوژیک گوشی های هوشمند، این امضاها به نوعی نشان دهنده ارزش هر برند بوده و انتظار کاربران از آن برند را نشان می‌دهند. مثلا برخی برندها به دلیل طراحی زیبایشان معروف هستند و برخی دیگر به دلیل اکو سیستم نرم افزاری گسترده‌شان ولی امضای هواوی کیفیت محصولاتش است.

در عصر گذشته تلفن همراه، کیفیت معادل دوام معنا می‌شد. امروز در دنیای گوشی های هوشمند، هواوی دوباره کیفیت را معنا کرده و این امر با آمار رسمی منتشر شده در ارتباط با این شرکت همخوانی دارد. برای شرکتی که برندهای رقیب خود را شکست داده و هم اکنون در جایگاه سوم (بر مبنای برخی آمارها دوم) با شاخص سهم بازار در بازار جهانی گوشی های هوشمند قرار گرفته، پر واضح است که تعهد آن به فرهنگ حفظ کیفیت در محصولاتش موجب این شهرت و موفقیت در این صنعت پر رقابت شده است.

استانداردهای سخت‌گیرانه برای اطمینان از کیفیت محصولات هواوی

هواوی استانداردهای سخت کیفی را در تولیدات خود مد نظر قرار داده تا مطمئن باشد هیچ محصول بی کیفیتی در اختیار مشتریان قرار نخواهد گرفت. وجود یک سیستم مدیریت کیفیت یا QMS در تمام فرآیندهای تولید محصولات هواوی این اطمینان را ایجاد می‌کند که این فرآیند هر روز از روز قبل از لحاظ کیفیت بهتر عمل می‌کنند. این سیستم کل فرآیندهای مرتبط به تولید محصولات، حتی مواد اولیه را زیر نظر دارد. برای تست‌های مختلفی چون تست کیفیت دوربین‌ها یا کم کردن میزان شکستن گوشی‌ها در صورت افتادن روی زمین به رقم کمتر از 1 عدد در 3000 عدد، هزینه‌های بسیار زیادی صرف شده و می‌شود. فرهنگ هواوی در حفظ کیفیت روی کارکنانش هم تاثیر گذاشته، به خصوص مهندسان و کارکنان خدمات مشتریان که در لبه تماس مستقیم با مشتریان هواوی هستند.

طی سال گذشته چند اتفاق رخ داده که دوام و کیفیت محصولات هواوی را به خوبی نشان داد. به عنوان مثال اخیرا در ژوهانسبورگ مردی گوشی هواوی خود را در یک مجتمع خرید گم کرد و در حالی آن را در پارکینگ آن مجتمع یافت که چند ماشین از روی آن رد شده بودند! با این وجود تنها محافظ مانیتور آن شکسته بود و نه خود شیشه مانیتور و این امر صاحب آن گوشی را بسیار متعجب ساخت! داستان‌هایی نظیر این بسیار در سراسر دنیا اتفاق افتاده و موجب شده هواوی در دیدگاه عموم مشتریان در دنیا به عنوان برندی که گوشی‌های با کیفیت بالا تولید می‌کند شناخته شده است.

کیفیت محصولات هواوی

آقای یو چنگدونگ، مدیرعامل بخش مشتریان تجاری هواوی در این ارتباط گفت:

کیفیت محصولات هواوی اولویت بیشتری نسبت به درآمد و هزینه داشته و همیشه بالاترین اولویت ما بوده است. با توجه به این امر فرهنگ مهندسی در هواوی استانداردهایی بالاتر از حد متوسط صنعت را مد نظر قرار می‌دهد.

هواوی به صورت جدی سیستم مدیریت کیفیت خود را از طراحی‌های اولیه محصول، تحقیق و توسعه، تامین مواد اولیه تا تولیدات آزمایشی آن‌ها با فرآیندی هوشمند و اتوماتیک به کار گرفته تا از کیفیت محصولات مطمئن باشد. استانداردهای جهانی که هواوی آن‌ها را ایجاد کرده از استانداردهای اجباری اروپا و آمریکا بالاتر است. با توجه به اینکه هواوی جزو معدود تولیدکنندگان تلفن همراه است که هم سخت افزار و هم نرم افزارهای تلفن‌های همراه خود را تولید می‌کند و همواره سعی دارد استانداردهای کیفی آن‌ها را ارتقا ببخشد، کیفیت گوشی‌های این شرکت در بخش‌هایی مانند کارایی بالا، مصرف کم انرژی برای طولانی کردن عمر باتری، دوربین های دوگانه و مواردی از این دست بسیار قابل قبول است.

بر مبنای آمار IDC در سه ماهه دوم 2017 میزان تولید گوشی های هوشمند هواوی 38.4 میلیون عدد افزایش یافته و آن را از این حیث در بین برندهای تراز اول دنیا در این بازار قرار داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فقط هواوی
    بهترین و با کیفیت ترین برند در بین تمام گوشی ها

    هواوی بهتربن گوشی ساز دنیا