کالبدشکافی اپل واچ 3

کالبدشکافی اپل واچ 3 توسط iFixit ؛ تغییرات جزئی نسبت به نسل قبل

اخیرا iFixit با کالبدشکافی اپل واچ 3 (Apple Watch Series 3)، میزان تعمیرپذیری ساعت هوشمند جدید اپل را بررسی کرده است که احتمالا برای کاربران جذاب خواهد بود.

ساعت هوشمند جدید اپل با پشتیبانی از شبکه LTE عرضه شده و به نظر می‌رسد مهندسان از صفحه نمایش دستگاه به عنوان آنتن استفاده کرده‌اند. هرچند، خوشبختانه این موضوع تعمیرپذیری دستگاه را تحت تاثیر قرار نداده است. در حقیقت، این وب‌سایت معتبر همانند اپل واچ 2، امتیاز 6 از 10 را برای ساعت جدید اپل در نظر گرفته است.

در بخش داخلی مورد خاصی دیده نمی‌شود. تراشه اپل S3 با پردازنده دو هسته‌ای در مجاورت چندین چیپ جدید قرار گرفته که احتمالا به LTE و eSIM مربوط هستند. به علاوه، حالا از یک فشارسنج نیز استفاده شده تا ردیابی دقیق‌تر فعالیت‌های ورزشی کاربران امکان‌پذیر باشد.

کالبدشکافی اپل واچ 3

اپل واچ 3 به یک باتری بزرگ‌تر 279 میلی‌آمپر ساعتی (1.07 وات‌ساعتی) مجهز شده که اختلاف چندانی میان آن و باتری 1.03 وات‌ساعتی اپل واچ 2 وجود ندارد. این در حالی‌ست اپل واچ 1 با یک باتری 246 میلی‌آمپر ساعتی (0.93 وات‌ساعتی) روانه بازار شده بود. جالب است بدانید هم‌اکنون این ساعت در دسترس کاربران بوده و فروش نسل دوم آن متوقف شده است.

همانند نسل قبلی، تعمیر ساعت هوشمند اپل کار سختی نخواهد بود و بسیاری از قطعات را به راحتی می‌توان تعویض کرد. هرچند، اگر هنگام انجام کار به اندازه کافی دقیق نباشید، آن‌گاه تعویض کابل‌های ریبون به یکی از کابوس‌های اصلی شما تبدیل خواهد شد!

تصاویر کالبدشکافی اپل واچ 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*