پوشش ويژه خبري گجت نيوز از نمايشگاه CES 2013 و انتشار برنامه شرکت ها در اين رويداد

تنها چند روز به شروع یکی از مهمترین رویدادهای دنیای تکنولوژی یعنی CES 2013 در لاس وگاس ایالات متحده باقیمانده است و تیم گجت نیوز طبق روال گذشته با پوشش کامل خبری این نمایشگاه در خدمت شما است.این رویداد بزرگ که رسما از تاریخ 8 ژانویه 2013 شروع به کار کرده و تا 11 ژانویه ادامه دارد (17 تا 20 دي ماه 91) محلی برای قدرت نمایی و معرفي محصولات جديد شرکت های بزرگ دنیای فناوري است.در ادامه بد نیست با هم نگاهی بیاندازیم به زمان برگزاری کنفرانس کمپانی های شرکت کننده در این رویداد مهم با گجت نیوز همراه باشید.

در این رویداد قطعا اتفاقات جالبی روی خواهد داد و از محصولاتی جذاب و دیدنی رونمایی می شود. شرکت های بزرگ نیز آخرین و مهمترین خبرهای خود را اعلام می کنند، پس آگاهی از زمان کنفرانس های مطبوعاتی شرکت ها می تواند به علاقمندان در کسب سریعتر اطلاعات کمک نماید.

این رویداد رسما در ۸ ژانویه شروع می شود، اما روزهای ۶ و۷ ژانویه قطعا روزهای مهمی است که خبرهایی جذاب منتشر خواهد شد. شرکت هایی مانند ال جی، سونی، سامسونگ ، اینتل و کوالکام در تاریخ ۷ ژانویه کنفرانس خبری خواهند داشت. شما فکر می کنید که کدام شرکت در این رویداد خبرساز تر شود؟

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی  گجت نیوز مراجعه کنید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*