مقایسه قدرت اسپیکر آیفون 8 در برابر آیفون 7 اپل

مقایسه قدرت اسپیکر آیفون 8 در برابر آیفون 7 اپل + ویدیو

در این مقاله به مقایسه وسعت صدای اسپیکر آیفون 8 (Apple iPhone 8) با آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7) خواهیم پرداخت. آیا ادعای اپل مبنی بر افزایش 25 درصدی قدرت صدای اسپیکر در این گوشی درست است؟ یک تیم با آزمایش‌های خود این ادعا را بررسی کرده است.

هر زمانی که گوشی‌های هوشمند جدیدی برای ورود به بازار معرفی می‌شوند، موارد بسیار زیادی همچون طراحی گوشی، نمایشگر، وضوح، اندازه، مگاپیکسل‌های دوربین، سرعت پردازنده و غیره مورد توجه قرار می‌گیرند. اما متاسفانه تا به حالا هیچ گوشی نبود که کمپانی سازنده به معرفی کاملی از اسپیکرهای بپردازد. با این حال اپل همراه با دو گوشی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خود سعی بر آن داشته تا نشان دهد، اسپیکرهای این نسل، حاوی صدای بلندتری نسبت به آیفون‌های نسل پیشین هستند.

اپل در مراسم رونمایی از این دو گوشی جدید عنوان کرد که صدای اسپیکر آیفون 8 به مراتب بیشتر از آیفون‌های پیشین است، اما به راستی چقدر بلندی این اسپیکر بهبود پیدا کرده است؟ این دقیقا همان چیزیست که کانال یوتیوبی iClarified همراه با یک ویدیو بدان پرداخته تا اختلاف حجم صدای اسپیکر آیفون 8 نسبت به آیفون 7 را بیشتر به کاربران بفهماند. اپل اظهار داشته است که انتظار می‌رود بلندی صدای اسپیکر آیفون 8 با افزایشی 25 درصدی همراه باشد که در ویدیوی انتهای مطلب نیز می‌توانید چنین چیزی را مشاهده کنید.

برای آزمودن این اسپیکرها، iClarified یک صوت سنج را در در وهله نخست در زیر دیوایس قرار داده است و سپس برای آزمون دوم این صوت سنج را به میانه دیوایس برده است. با توجه به مشاهدات صورت گرفته، اینگونه به نظر می‌رسد که قدرت صدای اسپیکر آیفون 8 بیشتر از آیفون 7 است، اگر چه این میزان به قدری نیست که بتوانید به راحتی متوجه آن شوید.

لازم به ذکر است اپل دو اسپیکر استریو (یکی در بالا و یکی در زیر دیوایس) را بر روی آیفون 8 خود قرار داده است، بنابراین طبیعیست که ترکیب این دو می‌تواند صدای بلندی را تولید کند. در هر صورت اگر به دنبال گوشی هوشمند بالارده‌ای هستید که اسپیکرهای آن ارائه کننده صدای بلند و البته شفاف استریو هستند، پیشنهاد ما به شما آیفون 8 اپل است.

ویدیو مقایسه قدرت اسپیکر آیفون 8 با آیفون 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*