جشن نوزدهمین سالگرد تولد گوگل با 19 بازی دودل از گذشته، همراه شد

امروز بیست و هفتم سپتامبر (پنجم مهر)، نوزدهمین سالگرد تولد گوگل است. گوگل به همین مناسبت 19 بازی آنلاین را در اختیار کاربران قرار داده است.

گوگل هر سال بیست و هفتم سپتامبر را به عنوان روز تاسیس شدنش جشن می‌گیرد. حال جدیدترین دودل گوگل یک دستگاه چرخان است که به مناسبت 19 ساله شدن شرکت در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از این چرخ گردان، کاربران به خاطره‌انگیزترین بازی‌ های دودل گوگل هدایت می‌شوند.

با چرخاندن آن قادر به اجرای یکی از بازی های دودل گوگل از طریق مرورگر خواهید بود. این بازی‌ها در مجموع طی 19 سال اخیر معرفی شده‌اند. به عنوان نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به یک پازل موزیکال که به مناسبت دویست و چهل و پنجمین سالگرد تولد بتهوون معرفی شدن بود اشاره کرد. یکی دیگر از بازی‌ها یعنی آکادمی هالووین گربه سحرآمیز مربوط به سال 2016 است.

در نوزدهمین سالگرد تولد گوگل یک چرخ گردان شامل 19 بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد

در کنار بازی‌های دیگر مثل دوز، یک نسخه جدید از ماربازی نیز به فهرست بازی‌ های آنلاین گوگل اضافه شده که لذت خاص خود را دارد. بعد از چرخاندن گردان، بسته به شانستان باید یکی از بازی‌ها را اجرا کنید. البته می‌توان با جستجوی عبارت “Snake Game” در موتور جستجوی گوگل، در هر زمان به طور مستقیم به این بازی دسترسی داشت. اگر می‌خواهید شانس خود را با چرخ گردان نوزدهمین سالگرد تولد گوگل امتحان کنید، عبارت “Google Birthday Surprise Spinner” را جستجو کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*