مدیریت کامنت های اینستاگرام

کامنت های اینستاگرام را از این پس با قدرت بیشتری مدیریت کنید

مدیریت کامنت های اینستاگرام از این به بعد راحت‌تر خواهد بود. قابلیت‌ های جدید اینستاگرام به مناسبت افزایش بی‌نظیر تعداد کاربران آن ارائه شده است.

تعداد کاربران اینستاگرام حالا به 800 میلیون نفر رسیده است و این شرکت، موفقیتش را با ارائه چند ویژگی جدید جشن گرفته است. باز شدن دست کاربران برای مدیریت بهتر کامنت های اینستاگرام جزو مهمترین تغییرات اخیر است. از این به بعد کاربران می‌توانند افرادی که قادر به نوشتن نظر بر روی پست‌هایشان هستند را مشخص کنند.

کاهش تعداد و افزایش کیفیت کامنت های اینستاگرام !

البته این قابلیت جدید اینستاگرام دارای محدودیت است و نمی‌توان به صورت فرد به فرد این اجازه را به دیگران داد. تنها می‌توان قابلیت کامنت‌گذاری را به همه افراد داد و یا اینکه آن را به فالوورها و فالووینگ‌ها محدود کرد. همچنین می‌توان آن را تنها به فالوورها و یا فقط فالووینگ‌ها محدود کرد. خوشبختانه امکان جلوگیری از نظر گذاشتن توسط برخی از کاربران نیز فراهم شده است.

مدیریت کامنت های اینستاگرام

قابلیت دیگر، افزوده شدن امکان گزارش دادن به صورت ناشناس، در زمان نیاز یک کاربر در حال انتشار ویدیوی آنلاین به پشتیبانی روانی است. اپلیکیشن در ادامه یک صفحه راهنما شامل شماره تماس‌ها و پیشنهادات به آن‌ها نمایش داده و امکان برقراری تماس یا ارسال پیام به فردی دیگر برای کمک گرفتن را در اختیارشان قرار خواهد داد.

مدیریت کامنت های اینستاگرام

همانند همیشه، یکی دیگر از بخش‌های آپدیت جدید اینستاگرام، افزوده شدن چند استیکر جدید به بخش استوری است. امکان مدیریت کامنت های اینستاگرام به شیوه جدید، به تدریج در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*