هواوی آنر 7X

هواوی آنر 7X به دوربین دوگانه و نمایشگر 5.93 اینچی مجهز شده و ظاهر زیبایی خواهد داشت

هواوی آنر 7X گوشی موبایل جدید هوای است که انتظار داریم تا چندی دیگر معرفی شود. در ادامه مشخصات فنی هواوی آنر 7 ایکس را مرور خواهیم کرد.

بزرگترین گوشی‌ساز چینی دنیا، چند روز قبل دعوت‌نامه‌هایی را برای اهالی رسانه ارسال کرد. قرار است در این رویداد یک محصول جدید معرفی شود. بر اساس تاریخ معرفی هواوی آنر 7 ایکس می‌توان گفت رویداد آتی یک هفته بعد از رونمایی رسمی گوگل پیکسل 2 و پنج روز پیش از معرفی محصولات جدید خانواده میت 10 است.

هواوی آنر 7X جزو میان‌رده‌های بازار بوده و قرار نیست با هواوی میت 10 و یا گوگل پیکسل به عنوان پرچمداران تازه وارد سال 2017 وارد رقابت شود. این محصول در ابتدا در کشور چین عرضه شده و با گذشت زمان، به بازارهای کشورهای دیگر نیز راه پیدا خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، قیمت نسخه پایه هواوی آنر 7 ایکس 270 دلار است که برای نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم به 315 دلار افزایش پیدا می‌کند.

هواوی آنر 7X

مشخصات فنی هواوی آنر 7X

تا پیش از روز گذشته، اطلاعات کمی درباره مشخصات فنی هواوی آنر 7 ایکس در دسترس بود، اما حدود دو هفته مانده به رونمایی رسمی دستگاه، اطلاعات زیادی از آن فاش شد. بر اساس اخبار جدید، نمایشگر این گوشی موبایل 5.93 اینچی بوده و رزولوشن آن فول اچ‌دی خواهد بود. یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های هواوی آنر 7X مجهز شدن به دوربین اصلی دوگانه متشکل از یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی است.

هواوی آنر 7X از تراشه کایرین 659 قدرت خواهد گرفت که یک پردازنده هشت هسته‌ای دارای سرعت 2.36 گیگاهرتز را شامل می‌شود. نسخه پایه دارای 3 گیگابایت حافظه رم است. ظرفیت داخلی 64 گیگابایت بوده و می‌توان آن را با استفاده از کارت حافظه جانبی افزایش داد.

دوربین سلفی هواوی آنر 7 ایکس 8 مگاپیکسلی است و سنسور اثر انگشت آن در پنل پشتی قرار خواهد گرفت. گفته شده ظرفیت باتری دستگاه 3 هزار و دویست میلی‌آمپر ساعت است. عرضه یا عدم عرضه آن همراه با اندروید 8 اوریو به صورت پیش‌فرض، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*