فروش آیفون 8 پلاس

فروش آیفون 8 پلاس از آیفون 8 بهتر بوده است

فروش آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) از فروش آیفون 8 (iPhone 8) طی مدت زمان عرضه آن‌ها بهتر بوده است و کاربران در مقایسه با سال قبل به برادر بزرگتر این خانواده روی خوش‌تری نشان داده‌اند!

با وجود خلوت بودن صف خرید آیفون‌ های جدید در مقابل فروشگاه‌های اپل در برخی از شهرهای دنیا، به عقیده تحلیلگر مشهور شرکت KGI Securities، آقای مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo)، فروش آیفون 8 پلاس و آیفون 8 تا امروز خوب بوده است. اگرچه میزان خرید از فروشگاه‌های اپل در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته کمتر بوده است، اما این به معنی ضعیف بودن فروش آیفون 8 نیست، بلکه کاربران منتظر عرضه آیفون ایکس هستند.

فروش آیفون 8 پلاس در مقایسه با آیفون 7 پلاس در سال گذشته وضعیت بهتری دارد

خرید آیفون 8 پلاس و آیفون 8 از اپراتورها به صورت قراردادی، کاملا باثبات بوده است. میزان عرضه تا به امروز حدود 50 درصد حجم عرضه در سال گذشته بوده که دقیقا طبق انتظارهای تحلیلگران پیش رفته است. تحلیلگرانی همچون مینگ-چی کو عقیده داشتند به خاطر به میان آمدن پای سومین آیفون در سال 2017، که اتفاقا از دو محصول دیگر قدرتمندتر است، فروش آیفون 8 پلاس و آیفون 8 در مقایسه با آیفون 7 پلاس و آیفون 7 کمتر خواهد بود. مینگ-چی کو انتظار دارد میزان فروش آیفون ایکس، به اندازه مجموع فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس برسد. بعید نیست بعد از آغاز پیش فروش آیفون ایکس، حدود 50 میلیون نفر آن را سفارش بدهند که رقمی خیره‌کننده است!

فروش آیفون 8 پلاس

برخلاف سال گذشته، امسال مدل پلاس فروش بهتری در مقایسه با مدل پایه داشته است. برخی از قابلیت‌های آیفون ایکس همچون حالت Portrait Lighting در عکس برداری، در آیفون 8 پلاس نیز وجود دارد، به همین دلیل کاربران مشتاق نتوانسته‌اند تا عرضه آیفون ایکس منتظر بمانند و این گوشی موبایل را خریداری کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نظرشخصی من اینه..ابهت آیفون.شناسنامه واصالت آیفون به دکمه هومش هست…من ترجیح میدم ایفون هشت پلاس بگیرم تا آیفون ایکس..