اچ تی سی یو 11 پلاس در راه است

اچ تی سی یو 11 پلاس تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود

یک گزارش جدید ادعا می‌کند نام پرچمدار جدید تایوانی‌ها، اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) خواهد بود و سه ماهه چهارم 2017 معرفی می‌شود. پیشتر شنیده بودیم اچ تی سی این گوشی بالارده را اوایل نوامبر در برابر دید همگان قرار خواهد داد.

حتی اگر گوگل اخیرا تصمیم به خرید بخش موبایلی کمپانی اچ تی سی گرفته باشد که به لطف آن 2 هزار مهندس فعال در بخش مذکور نیز تحت امر گوگل در خواهند آمد، این کمپانی تایوانی در اصل فروش برند گوشی های هوشمند خود را به غول جستجوی جهان نخواهد فروخت!

شایعات حاکی از آن است که اچ تی سی در نظر دارد تا پایان سال جاری از یک گوشی پرچمدار جدید با نام اچ تی سی یو 11 پلاس پرده برداری کند. شایعه‌ای که پیشتر در مورد این گوشی شنیده بودیم، ادعا می‌کرد که این پرچمدار را می‌توان اوایل نوامبر ملاقات کرد، اما حالا ما اطلاعات بیشتری داریم که تکمیل کننده‌ی گزارش نخستن هستند.

منابع فعال در صنعت ادعا می‌کنند این گوشی جدید کمپانی اچ تی سی در واقع یک مدل بهبودیافته از گوشی پرچمدار فعلی آن‌ها یعنی اچ تی سی یو 11 است. این گزارش حتی تایید می‌کند که نام در نظر گرفته شده گوشی ساز تایوانی برای پرچمدار جدید خود اچ تی سی یو 11 پلاس خواهد بود.

انتظار می‌رود اچ تی سی یو 11 پلاس از چیپست اسنپدراگون 835 قدرت گیرد. یک دوربین 12 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی، دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی جلویی و همچنین حافظه داخلی 64 / 128 گیگابایتی نیز دیگر مشخصات این گوشی را تشکیل دهند. ظاهرا اچ تی سی در نظر دارد از یک نمایشگر 5.99 اینچی با وضوح Quad HD نیز بر روی این گوشی استفاده کند تا این محصول، یک گوشی بالارده تمام ایار باشد. با تمام این تفاسیر هنوز مشخص نیست که آیا پرچمدار جدید تایوانی‌ها از اندروید 8 اوریو در بخش نرم افزاری خود بهره‌مند است و یا استارت کار را با اندروید 7 نوقا خواهد زد.

باید دید آیا این گوشی می‌تواند تکمیل کننده راه نسل نخست خود باشد و کاربران را متقاعد به خرید خود کند یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*