آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ

آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ در Geekbench رویت شد

به تازگی آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S8) در وب‌سایت Geekbench‌ رویت شده است. ظاهرا سامسونگ مراحل پایانی تست آپدیت جدید اندروید بر روی پرچمداران سال 2017 خودش را سپری می‌کند.

ما اوایل ماه گذشته گزارش دادیم که سامسونگ توسعه آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 و برادر بزرگ‌تر آن، گلکسی اس 8 پلاس را آغاز کرده است. حال به نظر می‌رسد که آزمایش‌های انجام گریفته بر روی این به‌روزرسانی فریمور در مراحل پایانی قرار گرفته است. ظاهرا نسخه‌های فریمور مربوط به دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز G950FXXU1BQI1‌ و G955FXXU1BQI1 هستند.

البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست سامسونگ چه زمانی آپدیت اندروید 8 اوریو را برای گوشی های پرچمدار سال 2017 خود عرضه می‌کند. اینگونه به نظر می‌رسد که سامسونگ احتمالا طی هفته‌های آینده و پیش از عرضه رسمی آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس یک برنامه‌ی آزمایشی را برای کاربران خود پیاده سازی کند تا طعم اوریو را کمی زودتر از موعود بچشند.

از آنجایی که یک فریمور آزمایشی توسط کمپانی سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم آپدیت جدید اندروید به مراتب زودتر از گذشته در اختیار کاربران سامی قرار گیرد. این بدان معناست که کاربران قادر خواند بود طعم اندروید اوریو را زودتر از هر زمان دیگه‌ای بر روی گوشی‌های پرچمدار سال 2017 خود بچشند. اینک پس از درز شایعات مختلف، یک گوشی گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ که اجرا کننده‌ی اندروید 8 اوریو بود در وب‌سایت امتیازگیری Geekbench رویت شده است. البته این قضیه چندان هم تعجب برانگیز نخواهد بود، چرا که پیشتر نیز ما به‌روزرسانی‌های بزرگ را قبل از عرضه در وب‌سایت‌های بنچمارک‌گیری مشاهده کرده بودیم. با تمام این تفاسیر، این بنچمارک تازه چیزی را روشن نمی‌کند.

آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ

زمان نامشخص عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس

در حال حاضر سامسونگ نقشه‌ی مسیر عرضه‌ی آپدیت اندروید اوریو را تایید کرده است. تا زمانی که این کار انجام شود،گمانه زنی‌های ما تنها مربوط به آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خواهد. ما تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که کاربران گوشی‌های سامی مدت زمان زیادی را منتظر دریافت آپدیت جدید اندروید نباشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*