برنامه همراه بانک تجارت

برنامه همراه بانک تجارت ؛ موبایل بانک تجارت را برای اندروید و آی او اس دانلود کنید – آخرین به روز رسانی در 14 آبان 99

برای دانلود برنامه همراه بانک تجارت برای گوشی اندروید و یا آی او اس و اپل (iOS) می‌توانید از این مطلب استفاده کنید. موبایل بانک تجارت با امکانات ویژه‌اش ابزاری مناسب برای انجام کارهای بانکی است.

برنامه همراه بانک تجارت جزو بهترین‌ها است و قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پروژه بانکداری باز یا Open Bank Project، در واقع یک زیر ساخت با API متن باز است که موسسات مالی و بانک‌ها با استفاده از آن قادر خواهند بود به ایمن‌ترین شکل ممکن، در همکاری با سایر توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و موسسه‌ها، قدرت ارائه محصولات دیجیتالی‌شان را بیشتر کنند.

حال بانک تجارت نیز از این بستر استفاده کرده و نرم افزار همراه بانک تجارت را ارائه کرده است. با استفاده از اپلیکیشن بانک تجارت می‌توان بیشتر کارهای بانکی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر مکان و ساعت از روز انجام داد.

قابلیت های برنامه همراه بانک تجارت

  • گرفتن موجودی
  • مشاهده گردش حساب
  • مشاهده مانده کارت‌های تجارت
  • مشاهده مانده کارت‌های شتابی (همراه با کسر کارمزد)
  • ارسال صورت‌حساب به صورت ایمیل

برنامه همراه بانک تجارت

  • مدیریت حساب‌ها و کارت‌های خود در بانک تجارت
  • مدیریت شماره شبای بانک‌های دیگر به عنوان مقصد
  • مدیریت کارت‌های مختلف به عنوان مبدا و مقصد (برای انتقال سریع وجه)

پرداخت قبوض با برنامه همراه بانک تجارت

بعد از نصب اپلیکیشن همراه بانک تجارت می‌توان توسط حساب‌ها و کارت‌های تجارت و همچنین سایر کارت‌های شتابی، تمامی قبوض خود را پرداخت کرد. حتی نیاز نیست شناسه قبض و پرداخت را به صورت دستی وارد کنید و کافی است به این منظور از بارکدخوان کمک بگیرید. امکان پیدا کردن قبض‌های پیامکی از دیگر قابلیت‌های این ابزار است.

برنامه همراه بانک تجارت

مشتریان می‌توانند در صورت اجبار به مراجعه حضوری به دستگاه ATM بانک تجارت و یا یکی از شعبه‌های آن، از برنامه همراه بانک تجارت کمک بگیرند تا بر اساس مکان قرارگیری‌، نزدیکترین موارد نمایش داده شوند.

انتقال وجه با برنامه همراه بانک تجارت

با استفاده از برنامه همراه بانک تجارت می‌توان بین حساب‌ها و کارت‌های درون بانک تجارت و یا حتی به صورت شتابی برای کارت‌های سایر بانک‌ها، پول جابه‌جا کرد. البته برخلاف انتقال وجه درون بانکی، جابه‌جایی پول در بستر شتاب رایگان نیست و کارمزد از آن کسر می‌شود. برای این کار حتما باید از بستر اینترنت استفاده کرد و نمی‌توان به صورت پیامکی با سرور ارتباط داشت. انتقال وجه پایا و ساتنا بین بانکی در بستر اینترنت با قابلیت ذخیره شبای مقصد در صورت تمایل کاربر، از دیگر امکانات برنامه همراه بانک تجارت است.

کمک به موسسات خیریه، شارژ سیم کارت‌های انواع اپراتورها به صورت مستقیم و غیر مستقیم، مسدود کردن کارت بانکی در صورت مفقود شدن و یا به هر دلیل دیگر، دریافت سوابق تراکنش، مدیریت چک و پیگیری آن و بسیار دیگر از موارد، بخشی از قابلیت‌های برنامه همراه بانک تجارت هستند.

دانلود همراه بانک/موبایل بانک تجارت نسخه اندروید

  • نسخه برنامه : 3.9.0
  • تاریخ آپدیت : 21 مهر 99
  • حجم فایل : 17.8 مگابایت

دانلود همراه بانک/موبایل بانک تجارت نسخه آی او اس/iOS

  • نسخه برنامه : 3.2.2
  • تاریخ آپدیت : 13 خرداد 99
  • حجم فایل : –

آموزش دانلود نسخه آی او اس همراه بانک تجارت :

برای دریافت نسخه مخصوص آی او اسی باید با گوشی آیفون یا تبلت آیپد خود به وب سایت بانک تجارت مراجعه کرده و در آنجا، دکمه دانلود مستقیم را لمس کنید. برای مراجعه به صفحه مخصوص آن در وب سایت از دکمه بالا استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن دریافت رمز دوم یکبار مصرف یا پویا برای سایر بانک‌ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید
    اولش ک میخوای وارد برنامه بشی کد ملی و رمز ورود میخواد .رمز ورود چی باید بزنم تا قبول کنه؟؟؟؟

  2. سلام چراهمراه بانگ تجارت بااندورید236روحذف کردید چکارکنیم گوشی مون قدیمیه الان هم که گرون شده نمیشه گوشی خریدممنون میشم که راهنمایی کنید

  3. ازبرنامه همراه بانک تجارت خیلی راضیم

  4. باسلام وعرض خسته نباشید امکان گرفتن 10گردش آخر وجود نداره چرا ؟واینکه این ویجت کی اضافه میشه مرسی

  5. سلام.موبایل بانک تجارت بهترینه تو موبایل بانک ها.سرعت -پشتیبانی خوب-امکانات زیاد.در من آپدیت جدید با امکانات خوب مثل اینکه تو راهه.اگه اینجوری باشه مطمینن امکاناتش بیشتر از قبل خواهد شد.در هر صورت واقعا برنامش عالیه.توصیه میکنم حتما یکبار این برنامه رو نصب و ازش استفاده کنید شما هم خوشتون میاد.با تشکر