پردرآمدترین مشاغل ایران

معرفی پردرآمدترین مشاغل ایران ؛ از جراحی پلاستیک تا تعمیرکاری

در این مطلب قصد داریم به معرفی پردرآمدترین مشاغل ایران بپردازیم. شغل‌هایی که آسان نیستند و برای رسیدن به آن‌ها باید تلاش کنید و مهارت به دست بیاورید.

همه افراد جامعه آرزوی داشتن یک شغل پردرآمد و ثروتمند شدن را در سر می‌پرورانند. اما پول درآوردن به همین آسانی‌ها هم نیست و برای به دست آوردن مشاغل پردرآمد و به اصطلاح پولدار شدن باید زحمت کشید. طبق آمار، حداقل دستمزد کارگران در ایران برای سال 1396 با افزایش 14.5 درصدی نسبت به قبل به رقم 930 هزار تومان در ماه رسیده است اما در همین کشور ما افرادی هستند که رقم ثبت شده در فیش حقوقی یک ماهشان حتی از دست‌رنج یک عمر زندگی 50 درصد افراد جامعه ما هم بیشتر است.

کاری به فیش حقوقی نجومی مسئولان نداریم، در این مطلب می‌خواهیم پردرآمدترین مشاغل ایران را معرفی کنیم. مشاغلی که دستیابی به آن‌ها آسان نیست و تلاش زیاد، تحصیلات در حوزه مد نظر و کسب مهارت کافی از لازمه‌های داشتن این شغل‌ها محسوب می‌شود، نه داشتن رابطه و ژن خوب!

در این شرایط اقتصادی و رکود حاکم بر کشور، پیدا کردن یک شغل مناسب با درآمد کافی به عملیاتی ناممکن تبدیل شده است؛ به خصوص برای جوانانی که تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و دستاورد آن‌ها از دانشگاه، یک برگ کاغذ معمولا کم ارزش به نام مدرک است. امروزه نرخ بالای بیکاری به یکی از معضلات اساسی کشورمان تبدیل شده و بیش از 4 میلیون دانشجو نیز به زودی به جمع متقاضیان میلیونی کار افزوده خواهند شد.

در ادامه، لیست پردرآمدترین مشاغل ایران را مشاهده می‌کنید. مشاغلی که می‌توانید در آن‌ها به دستمزدهای میلیونی یا حتی میلیاردی دست پیدا کنید و البته برای رسیدن به این مرحله باید زحمات زیادی هم بکشید.

پردرآمدترین مشاغل ایران در سال 96

1. جراحی پلاستیک

2. فوتبالیست ها

3. دندان پزشکی

4. طراحی لباس عروس

5. مدرسان کنکور

6. بازیگری سینما

7. تعمیرکارها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*