تست باتری آیفون 8 پلاس

تست باتری آیفون 8 پلاس ؛ بهترین عملکرد در میان آیفون های اپل

به دنبال بررسی عملکرد باتری آیفون 8، حالا نتایج تست باتری آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) منتشر شده است که عملکرد بسیار خوب این گوشی را نشان می‌دهد.

بنا بر گزارش‌های موجود، توجه خریداران بیش از آیفون 8، به آیفون 8 پلاس جلب شده و کاربران بیشتر مایل به خرید این اسمارت فون هستند. علاوه بر صفحه نمایش بزرگ‌تر و دوربین دوگانه پشتی، باتری آیفون 8 پلاس با یک بار شارژ تا 25 درصد بیشتر از آیفون 8 دوام آورده و حتی در تست‌ها، آیفون 7 پلاس را نیز مغلوب می‌کند. در حقیقت، آیفون 8 پلاس در میان تمام گوشی هایی که تا به امروز توسط اپل تولید شده‌اند، بهترین عملکرد را دارد.

بدون شک، چیپست جدید A11 بایونیک نقشی اساسی در این زمینه داشته و به لطف فناوری ساخت 10 نانومتری، علاوه بر قدرت پردازشی بالا، مصرف برق را نیز تا حد ممکن کاهش می‌دهد. این در حالی‌ست که وضوح صفحه، سیستم نرم افزاری و میزان حافظه رم در آیفون 8 پلاس و آیفون 7 پلاس یکسان بوده و حتی ظرفیت گوشی جدید اپل کمتر از نسل قبلی است.

اما عملکرد آیفون 8 پلاس در برابر سایر پرچمداران اندرویدی چگونه خواهد بود؟ در این مورد بهتر است بدانید گوشی هایی با وضوح صفحه 2K یا بیشتر، در عمل حرفی برای گفتن نداشته و حتی شیائومی می 6 با صفحه نمایش فول اچ دی نیز مغلوب اپل می‌شود. با توجه به نتایج به دست آمده از تست باتری آیفون 8 پلاس ، می‌توان گفت با یک شارز کامل، دستگاه یک روز و نیم تا دو روز در خدمت کاربران خواهد بود.

تست باتری آیفون 8 پلاس

هرچه بیشتر باشد، بهتر است

گوشی های جدید اپل با پشتیبانی از سیستم شارژ سریع و بی سیم در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. شارژرهای سریع ظرف تنها 30 دقیقه، قادر به شارژ آیفون 8 پلاس شما تا 50 درصد هستند که متاسفانه در جعبه اصلی قرار نگرفته و کاربران برای استفاده از آنها باید مبلغی جداگانه را پرداخت کنند.

اگر از شارژر مخصوص اپل یا دیگر محصولات شخص ثالث استفاده نکنید، آیفون جدید شما برای شارژ کامل به 3 ساعت زمان نیاز خواهد داشت:

تست باتری آیفون 8 پلاس

هرچه کمتر باشد، بهتر است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*