برنامه همراه بانک پارسیان

دانلود برنامه همراه بانک پارسیان ؛ موبایل بانک پارسیان اندروید و اپل آی او اس – آخرین به روز رسانی در 15 آبان 99

برای دانلود برنامه همراه بانک پارسیان برای هر یک از سیستم عامل های اندروید و آی او اس اپل به انتهای مطلب بروید. آخرین نسخه موبایل بانک پارسیان از آنجا قابل دریافت و نصب است.

برنامه همراه بانک پارسیان یک ابزار بسیار کاربردی است که مشتریان این بانک با استفاده از آن می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، به گستره‌ای از خدمات بانکی دسترسی داشته باشند. نرم افزار همراه بانک پارسیان که بیشتر آن را با نام (Parsian Mobile Banking (PMB می‌شناسند، در واقع قدمی نوین برای دستیابی به اهداف بانک پارسیان در زمینه بانکداری موبایل است. گسترش شیوه خدمت‌رسانی به مشتریان از جمله اهداف این بانک است.

استفاده از برنامه همراه بانک پارسیان

یکی از مهمترین قابلیت های اپلیکیشن همراه بانک پارسیان امکان استفاده از آن در بستر اینترنت و یا ارتباط با سرور از طریق ارسال پیامک است. گستره‌ای از خدمات بانکی با استفاده از برنامه همراه بانک پارسیان در اختیار مشتری قرار می‌گیرند که سبب می‌شوند وی از مراجعه حضوری به بانک برای انجام هر کار کوچکی بی‌نیاز باشد.

البته دانلود و نصب برنامه همراه بانک پارسیان مساوی با امکان استفاده از آن نیست و مشتریان باید با مراجعه به یکی از شعبه‌ها، فرم مربوط به درخواست موبایل بانک پارسیان را پر کرده و به متصدی تحویل دهند. در ادامه با استفاده از نام کاربری و پسوردی که در اختیارتان قرار می‌گیرد می‌توانید از خدمات این اپلیکیشن کاربردی استفاده کنید.

برنامه همراه بانک پارسیان

برای استفاده از خدمات برنامه همراه بانک پارسیان هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توان در 24 ساعت روز و 7 روز هفته از آن‌ها بهره برد. همچنین مشتریان دارای تلفن بانک قادر هستند از سرویس با رمز عبور و انتقال تلفن بانک استفاده کنند. آن دسته از مشتریانی که از این سرویس استفاده نمی‌کنند، می‌توانند به یکی از شعبه‌های بانک پارسیان مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم‌های مربوط، اجازه استفاده از این سرویس بسیار کاربردی را به دست بیاورند

برنامه همراه بانک پارسیان

نحوه اجرای نسخه iOS برنامه همراه بانک پارسیان

کاربران محصولات اپل که ورژن آی او اس دستگاه آ‌ن‌ها 9.1 و به بعد است، می‌بایست پس از نصب نرم افزار به روش گفته شده در بالا، اجرای برنامه همراه بانک پارسیان را اصطلاحا Trust کنند. با ورود به منوی تنظیمات و سپس ورود به قسمت Device Management و در ادامه Profiles، مشاهده می‌کنید گزینه‌ای با نام Nexus Original Ltd اضافه شده است. با انتخاب آن و ورود به جزییات، عبارت Trust ” Nexus Original Ltd را انتخاب کنید. با این کار امکان استفاده از برنامه همراه بانک پارسیان به صورت عادی فراهم می‌شود.

دانلود همراه بانک/موبایل بانک پارسیان نسخه اندروید از مایکت

  • نسخه برنامه : 1.3.16.5
  • تاریخ آپدیت : 25 خرداد 99
  • حجم فایل : 30 مگابایت
دانلود همراه بانک/موبایل بانک پارسیان نسخه آی او اس/iOS

  • نسخه برنامه : –
  • تاریخ آپدیت : 18 آذر 98
  • حجم فایل : –

آموزش دانلود نسخه آی او اس همراه بانک پارسیان:

لینک دانلود فایل نصبی برنامه همراه بانک پارسیان برای اندروید در ادامه قرار داده شده است، اما برای نصب آن بر روی گوشی های آیفون و تبلت های آیپد، باید با مرورگر آن‌ها به وب سایت بانک مراجعه و سپس بر روی لینک مخصوص به دانلود نرم افزار برای سیستم عامل iOS کلیک کرد. به منظور ورود به صفحه مخصوص برنامه همراه بانک پارسیان در وب سایت آن، از دکمه‌ای که در باکس بالا برای سیستم عامل آی او اس در نظر گرفته شده استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن دریافت رمز دوم یکبار مصرف یا پویا برای سایر بانک‌ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سالار دمت گرم . یعنی خاک بر سر کافه بازار و گوگل پلی که با این همه ادعا یه نرم افزار را نتوانستند درست بذارند. واقعا دمت گرم و خدا قوت .

  2. من خیلی دوست داشتم که اموراتم را بدین شکل انجام بدم

  3. مگه تا الان این برنامه نیومده بود?