بارش ماهی از آسمان مکزیک ؛ پدیده‌ای عجیب و غافلگیرکننده

بارش ماهی از آسمان مکزیک ؛ پدیده‌ای عجیب و غافلگیرکننده

پنجشنبه هفته گذشته، ساکنین یکی از شهرهای مکزیک، روز خود را با هوایی نیمه ابری همراه با بارش ماهی از آسمان آغاز کردند! اما دلیل این پدیده عجیب چیست؟

اگر از اهالی شهر Coastal در ایالت Tampico کشور مکزیک وضعیت هوا را بپرسید، آنها پاسخی عجیب به شما می‌دهند؛ احتمال بارش ماهی از آسمان وجود دارد! آخر هفته گذشته بود که در این شهر شمالی مکزیک، گزارش‌هایی مبنی بر سقوط ماهی از آسمان شنیده شد که در برخی موارد، سقوط قورباغه و دیگر آبزیان نیز گزارش شده است.

اما موضوع از آنجا جالب شد که وب‌سایت ایالت Tampico، ضمن تایید خبر، تصویری از چهار ماهی سقوط‌کرده از آسمان را به طور رسمی منتشر کرده و از دلایل این پدیده عجیب پرده برداشت.

بارش ماهی از آسمان مکزیک ؛ پدیده‌ای عجیب و غافلگیرکننده

آیا بارش ماهی از آسمان امکان‌پذیر است؟ بله، ممکن است! دانشمندان این احتمال را می‌دهند که ماهی‌ها و سایر موجودات ریز دنیای زیر آب، به دلیل ایجاد طوفان‌های دریایی، از اقیانوس یا سایر منابع آبی وسیع جدا شده و پیش از برخورد مجدد به سطح آب، توسط بادهای شدید به نقطه دیگری هدایت شده‌اند. از قضا، این نقطه مکانی بود که مردم شهر Coastal مکزیک در آن سکونت داشتند.

جالب است بدانید که بارش ماهی از آسمان در نقاط دیگری از جهان نیز اتفاق افتاده است. در سال‌های اخیر، گزارش‌ها و مستنداتی مربوط به وقوع این پدیده عجیب در شهرهایی مثل کالیفرنیا و کشورهایی نظیر انگلستان و هندوستان مخابره شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*