مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 لایف

مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 لایف لو رفت؛ یک گوشی دیگر بر پایه اندروید وان

به تازگی یکی از افشاگران مشهور با نام “LlabTooFeR”، مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) را از طریق توییتر در اختیار کاربران قرار داده است.

اگرچه این نخستین باری نیست که ما در مورد گوشی میان رده اچ تی سی می‌شنویم، اما حالا این افشاگر مورد اعتماد، اطلاعات کاملی از مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 لایف را منتشر کرده است که بدون شک برای کاربران جذاب خواهد بود.

بر این اساس، گوشی جدید اچ تی سی که بر پایه اندروید وان توسعه پیدا کرده است، به صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی، تراشه اسنپدراگون 630، دوربین پشتی و جلویی 16 مگاپیکسلی و باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده و در دو نسخه مختلف با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و همین‌طور 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این تلفن هوشمند نیز می‌توان به استاندارد IP67 به منظور مقاومت در برابر آب، هدفون‌های USonic، سیستم تعاملی اج سنس و اندروید O اشاره کرد.

یو 11 لایف یکی از دو دستگاه اولی است که بر پایه اندروید وان توسعه پیدا کرده و وارد بازار آمریکا خواهد شد. موتو X4 دیگر موبایلی است که با مشخصات فنی مشابه در آمریکا به فروش خواهد رسید. در این صورت می‌توان نتیجه گرفت فعلا گوگل برنامه‌ای برای عرضه گوشی های رده بالا و هدف قرار دادن کاربران حرفه‌ای ندارد.

انتظار می‌رود این گوشی موبایل در دو نسخه، یکی معمولی و دیگر بر پایه اندروید وان، عرضه شود. متاسفانه هنوز زمان معرفی این اسمارت فون مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همه چیش خوبه جز باتریش