رادیوی اف ام مخفی آیفون

آموزش ساخت هات اسپات (Hotspot) در گوشی‌های آیفون اپل

در این مطلب چگونگی ساخت هات اسپات (Hotspot) را در گوشی‌های اپل آیفون به شما آموزش می‌دهیم. با گجت نیوز در ادامه همراه شوید.

بارها ممکن است برایتان پیش آمده باشد که در بیرون از خانه یا هنگام رفتن به یک هتل، لپ‌تاپ خود را به همراه داشته باشید اما خبری از اینترنت وای فای نباشد. قطعا در صورت پیش آمدن چنین مشکلی، بسیار ناراحت می‌شوید؛ خبر خوب اینجاست که با استفاده از روشی جالب، می‌توانید اینترنت گوشی هوشمند آیفون (یا هر اسمارت فون دیگری که دارید) را از طریق ساخت هات اسپات به اشتراک گذاشته و با لپ‌ تاپ/تبلت خود به آن متصل شوید.

یادتان باشد که برای ساخت هات اسپات باید حتما دیتای اینترنت‌تان فعال باشد. برخی از سیمکارت‌های خارجی هستند که با ساخت هات‌ اسپات مشکل دارند، اما خوشبختانه چنین موضوعی در مورد سیمکارت‌های ایرانی برقرار نیست و شما می‌توانید با هر سیمکارتی که دارید، گوشی خود را تبدیل به هات‌ اسپات کنید.

ساخت هات اسپات در گوشی‌های آیفون

ساخت هات اسپات

وارد منوی تنظیمات شوید

وارد بخش Cellular شوید

وارد Cellular Data Options شوید

وارد Cellular Data Network شوید

در باکسِ مشخص شده می‌توانید APN، نام کاربری و رمز عبور وای فای را تعیین کنید

در بخش Cellular (واقع در منوی تنظیمات) به دنبال گزینه Personal Hotspot بگردید و واردش شوید

پس از فعال کردن هات‌ اسپات، پنجره‌ای شناور به نمایش در می‌آید. با زدن گزینه اول، وای فای و بلوتوث گوشی‌تان روشن شده و اینترنت دستگاه به اشتراک گذاشته می‌شود. همچنین می‌توانید با متصل کردن گوشی به رایانه از طریق کابل، گزینه دوم را بزنید و از این طریق با رایانه خود از اینترنت استفاده کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*