آنر هالی 4 معرفی شد؛ گوشی ارزان قیمت چینی با اندروید 7 و بدنه فلزی

آنر هالی 4 معرفی شد؛ گوشی ارزان قیمت چینی با اندروید 7 و بدنه فلزی

آنر هالی 4 (Honor Holly 4)، گوشی پایین‌رده هواوی آنر، به تازگی معرفی شده است. در ادامه، مشخصات، قیمت و زمان عرضه این محصول جدید را خواهیم دید.

آنر هالی 4 مدل جدید سری هالی گوشی های آنر هواوی است که جانشین آنر هالی 3 (Honor Holly 3) خواهد شد. این اسمارت فون اقتصادی مخصوص بازار هندوستان بوده و 183 دلار برچسب قیمت خواهد خورد. البته هالی 4 مشخصاتی دقیقا مشابه با گوشی هواوی آنر 6 ای (Huawei Honor 6A) دارد؛ محصولی که ابتدای سال جاری میلادی برای بازار جهانی معرفی شده بود. این نخستین بار نیست که با مواردی از این دست روبه‌رو هستیم. پیش از این نیز شاهد عرضه گوشی آنر V9 با نام آنر 8 پرو در برخی بازارها بوده‌ایم.

مشخصات هواوی آنر هالی 4

آنر هالی 4 به صفحه نمایش 5 اینچی HD مجهز بوده و همانند آنر 6A در دو نسخه با حافظه‌های متفاوت روانه بازار خواهد شد. نسخه اول دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل دوم نیز با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 128 گیگابایت) در دسترس قرار خواهد گرفت. این موبایل ارزان هواوی از پردازنده اسنپدراگون 430 قدرت گرفته که در مقایسه با پردازنده سری کایرین 65x هواوی، باندهای LTE بیشتری را پشتیبانی خواهد کرد.

آنر هالی 4 معرفی شد؛ گوشی ارزان قیمت چینی با اندروید 7 و بدنه فلزی

دوربین هواوی آنر هالی 4 مجهز به سنسور 13 مگاپیکسلی IMX278 سونی به همراه فلاش LED در عقب و سنسور 5 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی و مکالمه‌های ویدیویی در جلو است. از مشخصات جالب گوشی جدید آنر می‌توان به سنسور اثر انگشت در زیر دوربین عقب و اجرای اندروید 7.1 نوقا با پوسته EMUI 5.1 هواوی اشاره کرد. این گوشی از یک باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی نیرو گرفته و دارای ابعاد 143.7 در 70.95 در 8.2 میلیمتر و وزن 144 گرم است.

گوشی جدید هواوی آنر هالی 4 در رنگ‌های خاکستری، طلایی و نقره‌ای در پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار داده خوهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*