به نظر شما بهترین قابلیت آیفون 10 (iPhone 10) کدام است؟

به نظر شما بهترین قابلیت آیفون 10 (iPhone 10) کدام است؟

مدل حرفه‌ای پرچمداران جدید اپل دارای طراحی ویژه و امکانات متفاوتی نسبت به سایر آیفون هاست. به نظر شما، بهترین قابلیت آیفون 10 (iPhone 10) کدام است؟

آیفون 10 یا آیفون ایکس (iPhone X)، هدیه دهمین سال تولد آیفون های اهالی کوپرتینو بود که بسیاری از کاربران و طرفداران این برند را شگفت‌زده کرد. اپل پس از 10 سال از معرفی اولین آیفون به دست استیو جابز فقید، تحولی بزرگ در طراحی پرچمداران خود ایجاد و یکی از جذاب‌ترین گوشی های خود را معرفی کرده است.

طراحی تکراری آیفون ها در سال‌های گذشته، یکی از مهمترین ایرادهای وارده به این اسمارت فون های لوکس بود؛ به طوری که تشخیص آیفون 6 اس از آیفون 7، یا آیفون 6 اس پلاس از آیفون 7 پلاس و 8 پلاس از روی ظاهر، بسیار مشکل است. اما اپل با رونمایی از آیفون 10 نشان داد که به خواسته‌های کاربران پاسخ داده و سومین مدل از پرچمداران سال 2017 خود را متناسب با این نیازها طراحی کرده است.

به نظر شما بهترین قابلیت آیفون 10 (iPhone 10) کدام است؟

آیفون X قابلیت‌های فراوان و تازه‌ای دارد که همگی برای نخستین بار در یک گوشی آیفون گنجانده شده‌اند. صفحه نمایش تمام صفحه، اسکنر تشخیص چهره، حذف دکمه هوم و دیگر امکانات این گوشی و البته، قیمت نجومی 1000 دلاری آن، ما را بر آن داشت تا نظر شما را در خصوص مهمترین قابلیت آیفون 10 اپل جویا شویم.

به نظر شما از بین امکانات منحصربه‌فرد گوشی جدید اپل، کدام‌یک را می‌توان بهترین قابلیت آیفون 10 دانست؟

در نظرسنجی ما شرکت کرده و به گزینه دلخواه رای دهید. در پایان، دلیل انتخاب خود را با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. samsong sharp lg sony foxcon kargarhaye apple hastan

  2. قابلیت تشخیس چهرش میتونیم بفهمیم زمین چه شکلیه

  3. بنظرم ، تشخیص چهره جذابه ! بنظرم ، آیفون ۸ بدلیل بهره بری از کلید مخصوص هوم که امضای اپل بوده ! زیبا و جذابتره ! تشخص چهره ، میتونه بهترین قابلیت آیفونx باشه ! در ویدیو های تبلیغاتی بنظر عالی میومد ! اما خوب باید عرضه و توسط کاربر برسی بشه !

  4. با توجه به نظرسنجی، واقعا باید به سامسونگ تبریک گفت
    که صفحه زیبای سوپر آمولد آیفون ایکس اینقدر جذاب طراحی کرده