قیمت بسیار زیاد 400 دلار برای ساعت هوشمند LG G watch R !

محصولات دیجیتالی که ماه‌هاست منتظر آن‌ها هستیم این روزها یا گرفتار انواع افشاگری‌های اینترنتی هستند یا خود شرکت‌ها با پیش‌دستی در حال انتشار جزئیاتشان می‌باشند. اما اگر هر چقدر هم که از دیدن آن‌ها هیجان زده شویم، باید به جیب خود نیز نگاهی بیندازیم که آیا پس انداز روزهای مبادایمان به اندازه قیمت سرسام آور این محصولات خواهد رسید یا خیر.

یکی از مهم‌ترین این محصولات گجت های پوشیدنی هستند که در چند روز اخیر جزئیات فوق‌العاده زیادی از آن‌ها شنیده‌ایم. محصولاتی چون موتو 360، ال‌جی جی واچ R، سامسونگ Gear S و ایسوس ZenWatch و البته آی واچ اپل.

 LG-G-Watch-R-1

قیمت دو مورد از این دستگاه‌ها در دو روز اخیر منتشر شده که شاید برای علاقه‌مندان آن‌ها جالب باشد. ابتدا محصول جدید، دوار و بسیار زیبای ال‌جی جی واچ R است که قیمت آن از سوی بخش آلمانی ال‌جی لو رفته است؛ 299 یورو معادل 400 دلار! این قیمت بسیار بسیار زیادتر از آنچه تصور می‌کردیم می‌باشد و حتی تحت هر شرایطی برای یک اسمارت واچ نیز هنگفت ارزیابی می‌شود.

البته باید توجه داشت که این محصول بنا به کشور وارد شده به آن، قیمت متناسبی نیز خواهد گرفت. با این حال اگر قیمت مذکور واقعی باشد، باید تحت هر شرایطی و در هر کشوری با قیمتی بالاتر از استاندارد محصولات پوشیدنی طرف باشیم.

 asus-smart-watch-1

محصول دوم ZenWatch ایسوس می‌باشد که بر خلاف محصول ال‌جی با قیمتی بسیار پایین به بازار وارد می‌شود و حتی شاید بتوان آن را پایین‌ترین قیمت در میان محصولات شرکت‌های بزرگ دانست. قیمت پیشنهادی برای این محصول از سوی یک وبسایت تایوانی زیر 199 دلار اعلام شده است که صحبت پیش‌تر رییس ایسوس مبنی بر قیمت پایین تر آن نسبت به ساعت‌های سامسونگ را تأیید می‌کند.

قیمت موتو 360 نیز مدتی قبل حدود 250 دلار اعلام شده، اما قیمت Gear S سامسونگ علیرغم معرفی همچنان مشخص نیست.

منبع : ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*