قیمت نیسان جوک اسپورت

قیمت نیسان جوک اسپورت (Nissan Juke Sport) در بازار ایران افزایش پیدا کرد

قیمت نیسان جوک اسپورت (Nissan Juke Sport) در بازار ایران افزایش یافت. این کراس اوور جمع و جور ژاپنی به عنوان یکی از قدرتمندترین کراس اوورهای بازار شناخته می‌شود.

قیمت نیسان جوک اسپورت به 185 میلیون تومان رسید

نیسان جوک،‌ یک کراس اوور کوچک محبوب و قوی در بازار خودروهای کمتر از 200 میلیون تومان است. نسخه اسپورت این خودرو که پیش از این با حداکثر قیمت 176 میلیون تومان در بازار معامله می‌شد، اکنون به طور غیر قابل انتظاری، افزایش قیمت را تجربه کرده و قیمت آن به 185 میلیون تومان رسیده است.

برخی از نمایشگاه‌داران تهران می‌گویند قیمت نیسان جوک اسپورت در روزهای پیش حتی تا 188 میلیون تومان نیز رسیده بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود در صورت ادامه داشتن نوسان نرخ ارز، قیمت مدل‌های 2018 این کراس اوور ژاپنی در آینده نزدیک به 195 میلیون تومان هم برسد.

قیمت نیسان جوک اسپورت

جوک اسپورت به پیشرانه 1.6 لیتری توربو با قدرت 190 اسب بخار و گیربکس CVT ایکس ترونیک مجهز شده که قدرت تولیدی توسط پیشرانه را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. از جمله امکانات این کراس اوور جمع و جور می‌توان به سانروف، 6 کیسه هوا، دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور و رادار خطی اشاره کرد. همچنین طبق تست‌های انجام شده، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو، کمتر از 8.5 ثانیه اعلام شده و در مقایسه با بسیاری از رقبای هم رده و هم کلاس، عملکرد بهتری را از خود نشان داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وقتی قانون نباشه و هر کی به هر کی میشه چرا گرون نشه، اتفاقا اگه ارزون بشه باید تعجب کرد، وای بر ما