لنوو از تبل پي سي IdeaCentre Horizon رونمايي كرد

تبل پی سی IdeaCentre Horizon معرفی شد. اشتباه نمی خوانید تبل پی سی نه تبلت پی سی، چرا که این تبلت دارای سایز بسیار بزرگی است و بیشتر به یک میز لمسی شبیه است تا تبلت. صفحه نمایش آن ۲۷ اینچی است و بطور همزمان یک یا چند کاربر می توانند از آن استفاده کنند، قطعا برای بازیهای مولتی پلایر عالیست. این دستگاه همچنین بعنوان یک دسکتاپ هم کار می کند، اما بدلیل طبیعت منحصر به فرد آن که تعاملی بین خواص فیزیکی و دیجیتالی برروی آن ایجاد شده است، لنوو کلمه ای اختصاصی را برای آن خلق کرده تا خواص آن را بخوبی نشان دهد، کلمه phygital (ترکیب physical و digital).

IdeaCentre Horizon دارای سیستم عامل ویندوز ۸ است و ارتباط مستقیمی برای سفارشی کردن بازی ها برروی این دستگاه منحصر به فرد وجود دارد، شامل بخش هایی که برای بازیهای Electronic Arts و Unbisoft سفارشی می شوند.

 

 

این دستگاه دارای مجموعه ای از لوازم جانبی با کارایی بالا نیز می باشد. e-dice یکی از آنهاست که شامل ۴ جوی استیک می باشد و تجربه لذت بخشی را در اختیار کاربران قرار میدهد. در بخش نرم افزاری Table PC شامل Lenovo App Shop می باشد که توسط Intel AppUp طراحی شده و تجربه استفاده از هزاران بازی در حالت چند کاربری را فراهم می سازد. همچنین بسته های فوق العاده بازی که بصورت از پیش نصب شده برروی آن قرار دارند نیز در اختیار کاربران است، از جمله Monopoly و بازی هایی که با استفاده از جوی استیک انجام می شود مانند FishingJoy و Raiding Company. این محصول لنوو با BlueStacks کاملا سازگار می باشد، پس کاربر می تواند به راحتی اپلیکشن های اندرویدی را نیز برروی آن اجرا نماید.

 اما از دیگر مشخصات این محصول فوق العاده و منحصر به فرد لنوو می توان به گرافیک های NVIDIA GeForce، نسل سوم پردازنده های Intel Core i7 و سیستم Dolby Home Theatre v4 audio اشاره کرد. Horizon همچنین با “Horizon Multimode Table” که اجازه تغییر دستگاه به یک Table PC از حالت فلات به ۹۰ درجه را میدهد، کار می کند. IdeaCentre Horizon Table PC در اوایل تابستان و با قیمت پایه ۱۶۹۹ دلار عرضه می شود.


منبع : en.gadgetnews

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*