لنوو دو لپ تاپ تينك پد و ايديا پد را معرفي كرد

شرکت لنوو سری جدیدی از لپ تاپ های ویندوز ۸ خود را معرفی نمود. الترابوک های IdeaPad U series و Mainstream Z Series و لپ تاپ های مدل ThinkPad Edge E431 و E531. الترابوک های جدید IdeaPad U310 و U410 تنها ۱۸ میلیمتر ضخامت دارند و با استفاده از تکنولوژی Instant Resume لنوو تنها در ۱ ثانیه آماده کار می شوند. در این محصولات از نسل سوم پروسسورهای Intel Core i7 و گرافیک های انویدیا به همراه DirectX 11 استفاده شده است. U310 در ماه مارس و با قیمت پایه ۷۷۹ دلار در دسترس خواهد بود. U410 در ماه آوریل و با قیمت پایه ۸۵۰ دلار عرضه می شود.

لنوو همچنین لپ تاپ های جدید IdeaPad Z400 و Z500 را به نمایش گذاشت. این دستگاهها به نحو خوبی با رابط کاربری لمسی ویندوز ۸ بهینه سازی شده اند و تا ۱۰ نقطه همزمان را پشتیبانی می کنند. در هر دو مدل از پروسسورهای نسل سوم Intel Core i7 و گرافیک های جی فورس انویدیا استفاده شده است. Z400 دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی می باشد و از ماه مارس با قیمت پایه ۶۹۹ دلار در دسترس می باشد. Z500 که دارای یک صفحه نمایش ۱۵ اینچی است از ماه آوریل و با قیمت پایه ۶۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

 

در نهایت و در این بخش، لنوو ThinkPad Edge E431 و E531 جدید خود را معرفی نمود. آنها اولین دستگاههای ThinkPad هستند که از تکنولوژی all-new OneLink این شرکت بهره می برند. این تکنولوژی به کاربران اجازه می دهد تا از طریق یک کابل به دستگاههای مختلف خارجی متصل شوند، بنابراین بدون کاهش بازدهی ما شاهد حذف تعداد کابل ها و شلوغی محل اطراف دستگاه خواهیم بود. لپ تاپ های E431 و E531 دارای گرافیک های پیشرفته و صفحه نمایشی با رزولوشن بالا هستند. ویژگی دیگر آنها وجود five-button ClickPad است که به کاربر اجازه کنترل ویژگی های مختلف ویندوز ۸ از طریق کیبورد را میدهد. هر دو مدل در ماه May و با قیمت پایه ۴۹۹ دلار عرضه می شوند.

 

 


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*