لپ تاپ ایسوس Zenbook Pro UX550

لپ تاپ ایسوس Zenbook Pro UX550 ؛‌ کیمیای بازار لپ تاپ ایران به بازار برمی‌گردد

لپ تاپ ایسوس Zenbook Pro UX550 دوباره به بازار ایران بازگشته و برای خرید در فروشگاه اینترنتی شهر فافا موجود شده است. در ادامه با ویژگی‌های این لپ تاپ سبک وزن آشنا می‌شویم.

لپ تاپ ASUS Zenbook Pro UX550 از حدود سه ماه پیش که معرفی شد تاکنون بسیار مورد توجه کاربران و منتقدان حرفه‌ای قرار گرفته است. مدتی بود که جای خالی این لپ تاپ ظریف و کم‌وزن که از سخت افزاری قدرتمند برخوردار است، در بازار لپ تاپ های ایران به چشم می‌خورد. در فروشگاه‌های اینترنتی ناموجود بود و در انبار فروشنده‌های لپ تاپ و تجهیزات کامپیوتری هم یافت نمی‌شد. عدم حضور این لپ تاپ در بازار ایران برای مخاطب این محصول از این جهت مشکل‌آفرین بود که به سختی می‌توان لپ تاپ دیگری را یافت که جایگزین Zenbook Pro UX550 بشود. رقابت با یک لپ تاپ لوکس که هم بسیار ظریف و سبک باشد و هم بسیار قدرتمند، کار آسانی نیست و شاید تنها لپ تاپ مک بوک پرو 15 را بتوان با Zenbook Pro UX550 قیاس کرد. اما آن هم نتوانست جای خالی این لپ تاپ همه فن‌حریف ایسوس را پر کند. لپ تاپ ایسوس Zenbook Pro UX550 حالا دوباره به بازار لپ‌تاپ ایران بازگشته است و علاقه‌مندان به آن می‌توانند از این فرصت برای خرید لپ تاپ محبوبشان استفاده کنند.

لپ تاپ ایسوس Zenbook Pro UX550

لپ تاپ های سبک وزن همیشه از جایگاه خوبی در بازار لپ تاپ برخوردار بوده‌اند. قابلیت حمل لپ تاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که مشتریان به آن توجه می‌کنند. اما بسیاری از لپ تاپ های سبک وزن و قابل حمل از سخت افزارهایی ضعیف استفاده می‌کنند که نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بعضی از کاربران حرفه‌ای باشد. در نتیجه بیشتر کاربران حرفه‌ای به سراغ لپ تاپ‌های سنگین‌تر می‌روند. لپ تاپ ایسوس Zenbook Pro UX550 یک لپ تاپ 15 اینچی است که تنها 1800 گرم وزن دارد و مانند Macbook Pro 15 جزو لپ تاپ های سبک وزن 15 اینچی طبقه‌بندی می‌شود. به کمک پردازنده Intel core i7 7700HQ و پردازنده گرافیکی NVIDIA GTX 1050 و 16 گیگابایت رم، این لپ تاپ به خوبی می‌تواند از عهده هرکاری برآید؛ از اجرای بازی‌های کامپیوتری گرفته تا کارهای مهندسی و گرافیکی. همچنین وجود پورت‌های مختلف، از جمله USB Type-C و thunderbolt امکان ارتباط این لپ تاپ با دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند. چهار بلندگوی بسیار با کیفیت به کار رفته در این لپ تاپ صدای بلند و شفافی تولید می‌کنند که این حد از کیفیت صدا در کمتر لپ تاپی به چشم می‌خورد، به گونه‌ای که می‌توانیم کیفیت صدای بسیار خوب این لپ تاپ را یکی از برتری‌های مهم آن نسبت به Macbook Pro 15 و Dell XPS 15 که لپ تاپ های هم‌رده آن هستند بدانیم. با توجه به وزن کم و طراحی باریک لپ تاپ که تنها 18.9 میلی‌متر ضخامت دارد، می‌توانید آن را همیشه و در همه جا به راحتی حمل کنید. همچنین باتری این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که با یک بار شارژ کردن آن حدود 8 ساعت با آن کار کنید. به این ترتیب علاوه بر آن که می‌توانید این لپ تاپ را به راحتی حمل کنید، به راحتی نیز می‌توانید در هرجایی بدون نیاز به پریز برق برای مدت طولانی با آن کار کنید.

لپ تاپ ایسوس Zenbook Pro UX550

همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود که این لپ تاپ، انتخاب مورد علاقه افرادی باشد که هیچ‌گونه محدودیتی را نمی‌پذیرند. مدیران و مهندسان که در سفر به لپ تاپ نیاز دارند، طراحان و همچنین موزیسین‌ها و آن‌ها که برای گوش دادن به موسیقی به کیفیتی کمتر از عالی راضی نمی‌شوند. از این‌ها گذشته طراحی ظاهری شیک این لپ تاپ که به خوبی معرف یک لپ تاپ لوکس است و همچنین کلاس اقتصادی آن باعث شده تا افرادی که به محصولات خاص علاقه‌مند هستند از جمله پزشکان، وکلا و مدیران سطح بالا، توجه ویژه‌ای به این لپ تاپ داشته‌ باشند. اما با وجود محبوبیت بسیار زیاد این لپ تاپ مدت زیادی بود که علاقه‌مندان به آن برای خرید آن با مشکل مواجه بودند چرا که در فروشگاه‌های اینترنتی و غیر اینترنتی این لپ تاپ تقریبا نایاب شده بود و افرادی که قصد خرید آن را داشتند یا باید آن را از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی سفارش می‌دادند و یا تنها در سفرهای خارج از کشور می‌توانستند این لپ تاپ را بخرند. حالا لپ تاپ ایسوس Zenbook Pro UX550 که برای مدتی در بازار ایران کیمیا شده بود، بار دیگر در فروشگاه اینترنتی شهر فافا موجود است و علاقه‌مندان به این لپ تاپ می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و لپ تاپ محبوبشان را خریداری کنند.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*