اینترنت وای فای رایگان

پیشنهاد وزیر برای ارائه اینترنت وای فای رایگان در اماکن عمومی ایران

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، با انتشار یک پست اینستاگرامی به اپراتورهای اینترنتی پیشنهاد داد تا در اماکن عمومی به مردم اینترنت وای فای رایگان ارائه بدهند.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورهای اینترنتی پیشنهاد داد تا در اماکن عمومی مانند فرودگاه‌ها و ورزشگاه‌ها، اینترنت وای فای رایگان ارائه بدهند. وای فای عمومی، موضوعی است که از مدتی پیش بر سر زبان‌ها افتاده و حالا با پیشنهاد رسمی وزیر ارتباطات به نظر می‌رسد به اجرایی شدن آن نزدیک‌تر شده‌ایم.

اینترنت وای فای رایگان

پست اینستاگرامی آذری جهرمی در مورد اینترنت وای فای رایگان

آذری جهرمی امروز در همین رابطه، مطلبی را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد. وی در پست اینستاگرامی خود نوشت:

به اپراتورهای اینترنتی پیشنهاد کردم در اماکن عمومی مانند پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار، ورزشگاه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و اماکن مذهبی، خدمات اینترنتی را تا حجم معینی از طریق توسعه شبکه‌های وای فای به صورت مجانی در اختیار مردم قرار دهند. این کار هم برای آن‌ها یک تبلیغ موثر است و هم در درازمدت باعث افزایش درآمد برای آن‌ها می‌شود. همچنین با کاهش بار روی شبکه اپراتورهای همراه باعث بهبود کیفیت شبکه همراه در مراکز تجمع مردم خواهد شد.

البته این مهم نیازمند حمایت ویژه مدیران این اماکن عمومی و به اشتراک گذاری مکان لازم و برق برای نصب تجهیزات ارائه سرویس است. چرا که برقراری این خدمت باعث رفاه بیشتر بازدیدکنندگان از این مراکز عمومی خواهد شد. انتظار داریم اپراتورها لیست مراکز پوشش داده در این طرح را از طریق وب سایت خود به اطلاع عموم مردم برسانند و همچنین به این مهم نیز توجه کنند که ایران صرفا تهران نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تا حالا کدوم وزیری یا مسئولی به وعده اش عمل کرده که این دومیش باشه اون از وعده اینترنت نامحدودش

  2. شما اینترنت رو ارزون کنید.
    سرعت واقعی اراعه بدین.
    اینترنت مفتی پیشکش.