پیکسل های جدید گوگل

در رویداد معرفی پیکسل های جدید گوگل چه محصولاتی رونمایی شدند؟

در این مقاله به معرفی تمامی محصولات معرفی شده در رویداد سال 2017 گوگل خواهیم پرداخت. این محصولات شامل گوشی های پیکسل 2، گوگل هوم جدید، پیکسل بوک و غیره است.

در رویداد سال 2017 گوگل که در سانفرانسیسکو برگزار شد، این کمپانی آمریکایی از دو اسمارت فون جدید، یک لپ تاپ هیبریدی، یک هدفون بی‌سیم جذاب و دو اسپیکر هوشمند رونمایی کرد.

بعضی از محصولات معرفی شده همچون پیکسل های جدید گوگل در حقیقت به‌روزرسانی نسخه‌های قبلی خود بودند و از طرفی، شاهد معرفی محصولات کاملا جدیدی نیز بودیم.

در ادامه رویداد معرفی پیکسل های جدید گوگل را جمع‌بندی می‌کنیم.

گوگل پیکسل 2 – Google Pixel 2

یکی از پیکسل های جدید گوگل، گوشی Pixel 2 است. این اسمارت فون تا حد زیادی از لحاظ اندازه مثل مدل قبلی خود در سال ۲۰۱۶ است و مدل ۶۴ گیگابایتی آن، قیمتی ۶۴۹ دلاری دارد. از طرفی یک مدل ۱۲۸ گیگابایتی نیز برای این گوشی معرفی شده که خریدن آن ۷۴۹ دلار هزینه روی دست‌تان می‌گذارد. این گوشی قرار است از طریق کمپانی Verizon و فروشگاه گوگل عرضه شود و شما می‌توانید از همین حالا برای پیش‌خریدش، اقدام کنید.

گوشی پیکسل 2 در سه رنگ‌بندی عرضه خواهد شد: سفید روشن، تاریک و آبی کمرنگ. دکمه پاور نسخه آبی‌رنگ این گوشی نیز به رنگ آبی روشن دیده می‌شود که به زیبایی گوشی افزوده است.

گوشی پیکسل 2 دارای یک نمایشگر امولد ۵ اینچی است و در قسمت جلویی خود اسپیکر دارد. به علاوه گوگل اعلام کرده است که این گوشی دارای قابلیتی به نام «لبه فعال» است که به کاربر امکان می‌دهد به راحتی و با فشار دادن لبه گوشی، برنامه‌های خاصی را باز کند. فروش این گوشی از ۱۷ اکتبر امسال آغاز خواهد شد.

پیکسل 2 ایکس ال – Pixel 2 XL

گوگل پیکسل 2 ایکس ال معرفی شد؛ دمیدن روح ال جی در رده‌بالای گوگل

پیکسل 2 ایکس ال برادر بزرگ پیکسل 2 به حساب می‌آید و نمایشگری ۶ اینچی از نوع Poled دارد. این نمایشگر به گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 شباهت بسیار دارد.

پیکسل 2 ایکس ال -همچون پیکسل 2- یک نمایشگر «همیشه روشن» دارد و دوربین اصلی آن ۱۲.۲ مگاپیکسلی است؛ این دوربین دیافراگمی به قطر f/1.8 دارد و می‌تواند تصاویری باکیفیت ثبت کند. هر دو دوربین به کار رفته در پیکسل 2 ایکس ال، از ویژگی Portrait Mode برخوردار هستند. از میان دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به شارژ سریع، ضد آب بودن و حاشیه اندک اشاره کرد.

گوشی پیکسل 2 ایکس ال در دو رنگ‌بندیِ سیاه یا سیاه‌و‌سفید و با قیمت پایه ۸۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

گوگل هوم مینی – Google Home Mini

بیشتر بخوانید؛

گوگل هوم مینی معرفی شد

هوم مینی از سوی گوگل به عنوان رقیب اصلی آمازون اکو دات معرفی شده است. این گجت در حقیقت نسخه کوچک‌ترشده‌ی اسپیکر هوشمند گوگل هوم است و از Google Assistant پشتیبانی می‌کند.

هوم مینی در سه رنگ مرجانی، گچی و زغالی و با قیمت ۴۹ دلار عرضه خواهد شد. این اسپیکر هوشمند در تاریخ ۱۹ اکتبر عرضه می‌شود، اما شما می‌توانید از همین حالا برای پیش‌خرید آن اقدام کنید.

گوگل هوم مکس – Google Home Max

بیشتر بخوانید؛

گوگل هوم مکس معرفی شد

گوگل، معرفی اسپیکرهای هوشمند را به هوم مینی خلاصه نکرد و در بخش دیگری از رویداد سال 2017 گوگل، اسپیکر هوشمند هوم مکس را برای علاقه‌مندان به موسیقی معرفی کرد.

این اسپیکر که از دستیار گوگل پشتیبانی می‌کند، دارای یک ووفر ۴.۵ اینچی و چندین ارتعاش‌دهنده است. گوگل می‌گوید که این اسپیکر حدودا ۲۰ برابر اسپیکر Google Home قدرت دارد و با قیمت ۴۰۰ دلار در دسامبر امسال عرضه خواهد شد.

پیکسل بوک – Pixelbook

جدیدترین لپ تاپ گوگل، Pixelbook است که در دسته لپ تاپ‌های هیبریدی (قابل تبدیل) جای می‌گیرد. این لپ تاپ گران‌قیمت، از نمایشگری ۱۲.۳ اینچی بهره می‌برد و ۲ پوند (۰.۹۹ کیلوگرم) وزن دارد. جالب است بدانید که پیکسل بوک فقط ۱۰ میلی‌متر قطر دارد. در این لپ تاپ از سیستم عامل Chrome OS استفاده شده است و عمر باتری آن به ۱۰ ساعت می‌رسد.

این لپ تاپ از قلمی ۹۹ دلاری به نام «پیکسل بوک پن» هم پشتیبانی می‌کند؛ با این قلم می‌توان با کمترین ضریب خطای ممکن، بر روی صفحه پیکسل‌ بوک به نقاشی کشیدن و نوشتن پرداخت. بر روی این قلم، کلید مخصوصی برای دستیار گوگل هم دیده می‌شود. اگر در حالی که این کلید را نگه داشته‌اید، در اطراف چیزی یک دایره بکشید، خود به خود موتور جست‌و‌جوی گوگل بالا می‌آید و اطلاعات آن را به نمایش می‌گذارد.

پیکسل بوک برچسب قیمت ۹۹۹ دلاری دارد.

پیکسل بادز – Pixel Buds

گوگل با معرفی پیکسل بادز پاسخ محکمی به ایربادهای اپل داد؛ این هدفون‌های بی‌سیم به خوبی با دستیار گوگل سازگارند و می‌توانند صداهایی با کیفیت بالا پخش کنند.

گوگل بادز در سه رنگ آبی کمرنگ، مشکی و سفید روشن عرضه می‌شود و ۱۶۰ دلار قیمت دارد. این هدفون بی‌سیم در ماه نوامبر در خرده‌فروشی‌ها قابل‌تهیه خواهد بود.

گوگل کلیپس – Google Clips

گوگل کلیپس یک دوربین بی‌سیم است که به گوشی شما متصل می‌شود و با بهره‌گیری از هوض مصنوعی، می‌تواند به صورت خودکار به ثبت تصاویر و ویدیو بپردازد و بهترین لحظات برای ثبت عکس را به شما اطلاع دهد.

گوگل کلیپس ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و زاویه دید ۱۳۰ درجه‌ای دارد و برای ثبت تصاویر، هیچ نیازی به اتصال اینترنتی ندارد. هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این دوربین در دسترس نیست، با این حال می‌دانیم که برای خریدش باید ۲۴۹ دلار هزینه کنید.

دِی دریم ویو – Daydream View

در رویداد معرفی پیکسل های جدید گوگل شاهد رونمایی از مدل جدید هدست واقعیت مجازی این کمپانی، یعنی Daydream View بودیم. این هدست قرار است در سه رنگ مختلف (مرجانی، گچی و زغالی) عرضه شود و اطراف آن با پارچه‌ای نرم پوشانده شده است. همین موضوع باعث شده است که این هدست از لحاظ مواد به کار رفته، تفاوت‌هایی با مدل قبلی خود داشته باشد.

این هدست به خوبی با گوشی‌های پیکسل 2، پیکسل 2 ایکس ال، گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی نوت 8 و… سازگار است. دی دریم ویو ۹۹ دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*