بلک بری موشن (کریپتون)

تصویری از بلک بری موشن (کریپتون)، نخستین گوشی ضد آب بلک بری لو رفت

ظاهرا بلک بری موشن (BlackBerry Motion) همان محصولیست که تا چندی پیش با نام کریپتون آن را می‌شناختیم. این مدل، نخستین گوشی ضد آب بلک بری خواهد بود که به تازگی تصویری از آن توسط ایوان بلس منتشر شده است.

چندین ماه پیش، کمپانی بلک بری تایید کرد که در ماه اکتبر قرار است از یک گوشی ضد آب رونمایی کند. ما پیش‌تر به شما گفته بودیم که این گوشی احتمالا بلک بری کریپتون (Blackberry Krypton)‌ نام خواهد داشت؛ زیرا این محصول به تازگی موفق شده چندین تاییدی مختلف (شامل تاییدیه FCC) را دریافت کند و آماده‌ی ورود به بازار شود. حالا اینگونه به نظر می‌رسد که به لطف یک تصویر تازه انتشار یافته توسط ایوان بلس، ما می‌توانیم برای نخستین بار با این گوشی ملاقات کنیم.

البته تا پیش از این ما بر فکر می‌کردیم نام اصلی گوشی ضد آب بلک بری ، کریپتون است؛ اما حالا متوجه شده‌ایم که کریپتون تنها یک کدنام بوده و بلک بری موشن نام کامل آن خواهد بود. بنابراین دیگر این گوشی را ما بلک بری موشن صدا خواهیم زد.

بلک بری موشن (کریپتون)

بلک بری موشن فاقد یک کیبورد فیزیکی

مطابق شایعات پیشین، بلک بری موشن فاقد یک کیبورد فیزیکی نظیر گوشی بلک بری کی وان است و در عوض از یک نمایشگر بزرگ (با وضوح احتمالی 1080p) بهره می‌برد که می‌تواند بیشتر فضای موجود بر روی پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص دهد. جالب توجه این است که اسکنر اثر انگشت در قسمت جلویی گوشی و درست در داخل لوگو کمپانی بلک بری گنجانده شده است. بدیهی است موشن از سیستم عامل اندروید قدرت بگیرد و همراه با یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون همراه با بدنه‌ای از جنس فلز روانه‌ی بازار شود.

ماه گذشته نیز ما یک تصویری را دیده بودیم که ادعا می‌شد مربوط به قاب پشتی گوشی بلک بری موشن یا همان کریپتون است. اگر بخواهیم این تصویر انتشار یافته توسط ایوان بلس را با آن مقایسه کنیم، باید بگوییم که آن‌ها با یکدیگر یکسان به نظر می‌رسند و احتمالا نسخه قابل فروش گوشی ضد آب بلک بری را به نمایش گذاشته‌اند.

ما حدس می‌زنیم که این گوشی حداکثر تا 3 هفته دیگر رسما توسط بلک بری رونمایی شود. تا آن زمان قطعا اخبار و اطلاعات بیشتری از بلک بری Motion به دست خواهد‌ آمد و بیشتر می‌توانیم با آن آشنا شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*