پیام توییتری تیم کوک به مناسبت ششمین سال درگذشت استیو جابز

پیام توییتری تیم کوک به مناسبت ششمین سال درگذشت استیو جابز

تیم کوک (Tim Cook)، مدیر فعلی کمپانی آمریکایی اپل، به مناسبت ششمین سال درگذشت استیو جابز بزرگ، پیامی توییتری منتشر و از او به نیکی یاد کرد.

درگذشت استیو جابز در تاریخ 5 اکتبر 2011 (13 مهر 1390) نه تنها علاقه‌مندان به تکنولوژی، بلکه همه مردم دنیا را اندوهگین کرد. او پس از تحمل یک دوره سخت بیماری و دست و پنجه نرم کردن با سرطان پانکراس، سرانجام در سن 56 سالگی از دنیا رفت. اما تنها چند هفته قبل از مرگ استیو جابز و استعفای او به دلیل اوج بیماری، تیم کوک سکان هدایت یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی جهان را به دست گرفت.

این دومین بار بود که کوک تحت عنوان مدیر اجرایی، به جای استیو جابز انتخاب می‌شد. در ژانویه 2009 و به دلیل بیماری، جابز مجبور به استراحت در خانه و انجام دوره‌های درمانی به مدت چندین ماه شده و به جای او، تیم کوک بر صندلی مدیریت اپل تکیه زد.

حال با گذشت 6 سال از درگذشت استیو جابز ، تیم کوک در صفحه توییتر خود پیامی منتشر کرده و به تمجید از او پرداخته است:

یادی کنیم از استیو. او هنوز با ماست و هنوز هم الهام‌بخش ماست. «کاری شگفت‌انگیز کن و آن را به نمایش بگذار».

بسیاری بر این عقیده‌اند که پس از درگذشت استیو جابز ، تیم کوک پا جای پای او گذاشته و کارهایی بزرگ انجام داده است. او توانسته با تکیه بر دانش خود در بحث زنجیره تامین، اپل را در موقعیتی مناسب قرار دهد. اما آیا استیو جابز نیز آیفون هایی با صفحه نمایش بزرگ می‌ساخت؟ آیا پرچمداران اپل را در سایز فبلت طراحی می‌کرد؟

پیام توییتری تیم کوک به مناسبت ششمین سال درگذشت استیو جابز

تیم کوک نه تنها کاری متفاوت انجام داد، بلکه محصولاتی جدید را نیز با برند اپل روانه بازار کرد؛ محصولاتی مانند اپل واچ، ایرپاد و گجت جدید هوم پاد، از نوآوری‌های تیم کوک پس از درگذشت استیو جابز هستند. او همچنین توانست خط تولید آیفون ها و آیپدهای اپل را با اضافه کردن امکانات و ظرفیت‌های جدید، گسترش داهد.

ویدیوی زیر، مربوط به نخستین سالگرد وفات استیو جابز بود که در سال 2012 منتشر شد؛ ویدیویی که حتی با گذشت 5 سال، هنوز هم به اندازه کافی ناراحت‌کننده و غم‌انگیز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*