تصویر لورفته از جدیدترین رقیب آی فون5

تصویر منتشر شده توسط سایت «سامموبایل» نشان دهنده یک دستگاه تلفن هوشمند با صفحه نمایش 5 اینچی و طراحی تازه ای است که این بار هیچ دکمه ای روی آن مشاهده نمی شود. گفته می شود که این دستگاه یک پردازنده چهارهسته ای و دوربین 13مگاپیکسلی دارد …

براساس ادعای این سایت اینترنتی، این تصویر که منابع آنها در شرکت سامسونگ به دست آمده نسل آینده سری گلکسی S ها محسوب مي‌شوند.


این سایت همچنین اضافه کرده است که ما هنوز نمي‌توانیم این مساله را به صورت 100 درصد تصدیق کنیم که آیا این دستگاه گلکسی اس 4 است یا خیر، اما تصویر ارسال شده واضح است و به نظر نمي‌رسد که تقلبی باشد. این تصویر نشان‌دهنده یک طراحی تازه برای تلفن هوشمند جدید سامسونگ است که روی آن هیچ دکمه‌اي مشاهده نمي‌شود.
انتظار مي‌رود که این تلفن از آخرین نسخه سیستم‌عامل آندروید گوگل باشد. شایعات و گزارش‌هاي غیررسمی قبلی حاکی از این بود که این تلفن احتمالا دارای نوع جدید صفحات خم شو است که موجب مي‌شود صفحه این تلفن غیرقابل شکستن باشد. اما به نظر نمي‌رسد که تغییری در صفحه 5 اینچی این دستگاه در تصویر لو رفته وجود داشته باشد.
این تصویر چند ساعت پس از آن منتشر شد که یک سایت آنلاین اعلام کرد که آي فون 6 در دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا مورد استفاده قرار گرفته است. اپل و سامسونگ رقابت تنگاتنگی برای برتری در بازار تلفن‌های هوشمند دارند و ارائه مدل اس 4 زودتر از آي فون جدید مي‌تواند مزیت مهمی برای این شرکت کره‌اي باشد. این درحالی است که برخی از وبلاگ‌ها اظهار كردند که این تصویر واقعی نیست و دستکاری تصویر گلکسی اس 3 برای ارائه یک مدل جدید ساده است.
 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*